Aviseringar
Rensa alla

suga av utan kondom, säkert?


Ämnesstartare

alltså jag har ju gett några bj's i mina dar men har aldrig liksom tänkt på att man kanske borde ha kondom, eller? [sad]

fick nämligen värsta mardrömmen härom natten att jag hade så mycket munherpes att jag inte kunde prata eller äta...[surprised]efter det har jag blivit lite paranoid. så hjälp mej, säkert eller inte? gäller både om man tar satsen i munnen eller inte, är det skillnad?

okej nu har jag noobat tillräckligt, svara mig


   
Citera

hallonochblåbär:

suga av utan kondom, säkert?

Nej det är inte säkert. Men hur kul är det att suga på en kondom..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ligg bara med folk som inte är sjuka kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ligg bara med folk som är sjuka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ligg bara med folk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUG BA SUG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, det är inte säkert. Åtminstone munherpes, könsherpes, klamydia och HIV kan smitta vid oralsex. Vet inte hur det är med hepatit, syfilis och gonnoré men antar att det är samma där. Chansen att man får det är dock mindre än vid vaginalt eller analt samlag.

Risken är större om man tar sperman i munnen än inte, och ännu större om man sväljer den.

Så, ska du ha oralsex med någon som inte är testad är kondom att rekommendera, eller åtminstone att inte ta det i munnen. Men kondom är ju det bästa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

SUG BA SUG

xD

Dold text: Vet inte varför men skratta jättehögt irl [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Ligg bara med folk.

Är nog en ganska kontraproduktiv rekommendation i sammanhanget. Vet inte säkert, men tror inte att björkar är frekventa smittospridare vad gäller HIV o. dyl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ligg BARA med björkar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Är nog en ganska kontraproduktiv rekommendation i sammanhanget. Vet inte säkert, men tror inte att björkar är frekventa smittospridare vad gäller HIV o. dyl.

Va? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajäveln:

Dold text

eeehehehhehe. jaså. [blush] hmmmmmmmmmmmmmmmmmm

sug ba, gör de då, suuug


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är väl ingen fara. vad är livet utan lite risker?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frippe96:

Men hur kul är det att suga på en kondom..

jo alltså jag tycker väl med så. fast man börjar ju då fundera, varför finns det smaksatta kondomer om det inte skulle behövas kondom egentligen?
gud va nasty jag känner mej nu som inte haft en tanke på detta innan, jag är jättenoga med kondom annars, när jag ligger med folk liksom. åh dumma mig[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Ligg bara med folk som inte är sjuka kanske.

sådant kan man ju ej veta räsponsan


   
SvaraCitera