Aviseringar
Rensa alla

SUGA KUK!


Frågan är vilka som inte gillar det för de borde avrättas eller få en XXXXL buttplug DIIIRR i nr2 jävla n00bs [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är nice[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Alltså jag gillart [blush]

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar det mycket [y][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tror ts gillar det[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Alltså jag gillart[blush]

[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har bara dåliga erfarenheter av det så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Jag vet inte hur det är med dig, men det är det första jag frågar tjejer när jag träffar dem. Om de inte gillar det så är det ju bara slöseri med tid att fortsätta umgås med människan.

Precis. Att man ställer den frågan det första man gör är ju en självklarhet. Vem gör inte det?


   
SvaraCitera
Åtta

kruxz:

Vem gör inte det?

De som inte får knulla. [cool]


   
SvaraCitera

Hihi, gillar det, för aa, de ska ju göra igen sedan 😉


   
SvaraCitera

TS gillar nog själv att snaska kotte.


   
SvaraCitera

ingen annan:

Jag har bara dåliga erfarenheter av det så.

Prova igen, övning ger färdighet. Det är ingen god idé att skära ner på sitt sexliv så radikalt att man tar bort oralsexet.


   
SvaraCitera

jag gillare:D
då är det liksom bara hans njutning som spelar roll + att sväljer man är saggen helt borta direkt istället för att det ska rinna ut efter sex [y]


   
SvaraCitera

escaape:

jag gillare:D
då är det liksom bara hans njutning som spelar roll + att sväljer man är saggen helt borta direkt istället för att det ska rinna ut efter sex

Smaken och konstistensen då? Antar att man är så inne i själva sexet att man inte riktigt tänker på det då...


   
SvaraCitera

wingate32:

Smaken och konstistensen då? Antar att man är så inne i själva sexet att man inte riktigt tänker på det då...

alltså, det är faktiskt väldigt överdrivet med alla som totalratar det, jag har inga problem med varken smaken.
du har kuken inne i munnen, det enda du hinner känna är typ något varmt (som faktiskt inte är hälften så kletigt som när det kommer någon annanstans, känns inte mer än saft enl mig(y) ) + att det smakar saltaktigt 😉


   
SvaraCitera