Aviseringar
Rensa alla

suga-vänjer man sig?


Ämnesstartare

Hej!
Jag sög för första gången i mitt liv av en kille i förrgår,(det var min pojkvänn). Även om jag vill göra det så tyckte jag det känndes skumt. Under tiden jag sög tänkte jag liksom, shit jag har en kuk i munnen. Och sen tog det ju väldigt lång tid innan han kom oxå så jag fick ju suga ganska länge. Jag tyckte också att det smakade konstigt när han kom, inte äckligt men jälvigt skumt.
Hur var det för erförsta gången ni sög av någon? någon mer än jag som tycker det känns wierd. Blir det annourlunda när man sugait fler gånger? Vänjer man sig vid smaken? och är det normalt att det tar typ 20 minuter?


   
Citera

Att läsa dubbel-N på massa ställen där det innte ska vara det kännnns för mig skumt, vännjer mann sig?


   
SvaraCitera

Budolicious:

Att läsa dubbel-N på massa ställen där det innte ska vara det kännnns för mig skumt, vännjer mann sig?

ja du vännjer dig idiiijüt, svara nu på frågan till hennen. [wink]


   
SvaraCitera

Shit, du har haft en kuk i munnen[shake]


   
SvaraCitera

Tyvärr kan jag inte hjälpa så mycket då jag inte har sugit av någon eller smakat sperma.

Kan ifs säga att det kan ta allt mellan några minuter upp till att det inte kommer alls. Beror ofta på hur tankspridd han är, om han känner press, är drogpåverkad eller ja, vad som helst som får han att tappa fokus på det viktiga i akten.


   
SvaraCitera

Jepp, det gör man. Tog väl sådär tre månader för mig kanske.


   
SvaraCitera

Jadå, du vänjer dig. Jag tyckte också det var lite konstigt första gången, men det var i ett rätt packat tillstånd. Betydligt bättre nykter.


   
SvaraCitera

olika för alla[tard]


   
SvaraCitera

kebu12:

Shit, du har haft en kuk i munnen


   
SvaraCitera

linda_h1990:

Hur var det för erförsta gången ni sög av någon? någon mer än jag som tycker det känns wierd. Blir det annourlunda när man sugait fler gånger? Vänjer man sig vid smaken? och är det normalt att det tar typ 20 minuter?

Jag tyckte också det kändes skumt första gången, men man vänjer sig.

Du behöver ju inte köra med huvudet upp och ner i 20 minuter. Slicka, sug, kyss eller variera med något annat så blir det inte så jobbigt.


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera

uppenbar:

Du behöver ju inte köra med huvudet upp och ner i 20 minuter

Vad fan säger du? Det är sådana som du som förstör för oss män!


   
SvaraCitera

Ladulås:

Vad fan säger du? Det är sådana som du som förstör för oss män!

[smile]


   
SvaraCitera

linda_h1990:

och är det normalt att det tar typ 20 minuter?

Nej. Du är dålig.


   
SvaraCitera

Budolicious:

Att läsa dubbel-N på massa ställen där det innte ska vara det kännnns för mig skumt, vännjer mann sig?

hagaman. Hagamannen. Haggaggamannnennnennnenn!


   
SvaraCitera