Aviseringar
Rensa alla

sugar plsssss


Paseo
Ämnesstartare

jag gör allt detta
seriöst
gör ni också? lr vilket?
så jövla klockren


   
Citera
Ämnesetiketter

hahahahahah @ flexing. Finns det verkligen folk som gör det på riktigt? Kändes så extremt töntigt att jag var helt övertygad om att det bara gjordes i komediserier/filmer[bigsmile]

Han säger att medelmänniskan tittar sig i spegeln minst 38 gånger om dagen... kan detta verkligen stämma? Tycker att detta låter väldigt mycket... Är mer nyfiken på att läsa om hur ofta folk kollar sig i spegeln dagligen (på ett ungefär) än om man faktiskt gör sådant som visas i videon...

Så säg mig, du som läser detta, ungefär hur många gånger per dag kollar just du dig i spegeln?

[love]


   
SvaraCitera

Jag sjunger inte när jag borstar tänderna, dansar inte till f-ing dubstep (eller något för den delen), poserar inte "intelligent"... Ser mig väl i spegeln max 10 gånger om dagen. Medvetet då. Nu har jag iofs en stor spegel framför mig.


   
SvaraCitera

kan ju inte blunda för badrums eller hallspegeln men nä leker ej,
är sjukt dåligt sällskap för mig själv


   
SvaraCitera

Hahahahaha jag är så förbannat fåfäng, så jag kan lätt fastna framför en spegel 50 gånger om dagen.


   
SvaraCitera

brukar sjunga och så, mima ibland. när jag var yngre gjorde jag det oftare och stod alltid och borstade håret framför spegeln flera ggr om dagen. [blush]


   
SvaraCitera

hahahha känner igen mig i allt i den där videon tror jag, han är fantastisk, speciellt dansen och leendet. Brukar även om jag gjort någon grimas som folk garvat åt testa den när jag kommer hem. Så att man vet hur man såg ut, just in case.


   
SvaraCitera

Storchen84:

hahahahahah @ flexing. Finns det verkligen folk som gör det på riktigt? Kändes så extremt töntigt att jag var helt övertygad om att det bara gjordes i komediserier/filmer

Tror man måste gilla sin kropp för att göra det, kanske svårt att relatera till om man är ful och äcklig. [crazy][crazy]

Fingerprints:

Brukar även om jag gjort någon grimas som folk garvat åt testa den när jag kommer hem. Så att man vet hur man såg ut, just in case.

[bigsmile] haha glömmer nästan alltid det de gånger jag kommer att tänka på det. [blush]


   
SvaraCitera
höna

hahaha känner igen mig lite[sad]


   
SvaraCitera

Paseo:

gör ni också? lr vilket?

Storchen84:

flexing

[blush]


   
SvaraCitera

Var dock värre i min gamla lägenhet. Hade en spegel i hallen så jag gick alltid förbi den när jag skulle till köket. Dessutom var det rätt varmt i lägenheten så jag gick rätt ofta omkring utan tröja, och eftersom jag hade gått ner en massa i vikt blev jag alltid förvånad över hur jävla bra jag såg ut. Nu för tiden så har jag bara spegel i badrummet och min nya lägenhet är lite kallare så det blir inte lika mycket nu.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Rävpojken:

Tror man måste gilla sin kropp för att göra det, kanske svårt att relatera till om man är ful och äcklig.

[badgrin][love]

Storchen84:

Är mer nyfiken på att läsa om hur ofta folk kollar sig i spegeln dagligen (på ett ungefär) än om man faktiskt gör sådant som visas i videon...

gör en tråd om det då för den här handlar om ifall man känner igen sig så fu


   
SvaraCitera

Paseo:

gör ni också? lr vilket?

Jag känner igen mig så mycket att det nästan är lite pinsamt. [sad] Brukar alltid mima sådär framför spegeln [rolleyes] Och se om jag ser intellektuell ut i mina glasögon eller bara töntig[cry]


   
SvaraCitera

Rävpojken:

Tror man måste gilla sin kropp för att göra det, kanske svårt att relatera till om man är ful och äcklig.

Jag förstår att du som osäker liten pojke tror att det är så, men du kommer att se att allt eftersom tiden går så kommer du att spendera mindre och mindre tid framför spegeln[smile]

dvärgkastarn:

Men wuuut? Är detta en daglig rutin eller nåt? För sist jag kollade var du varken tjej eller liten pojke[confused]

Paseo:

så fu

[zzz]

[love]


   
SvaraCitera

Storchen84:

Men wuuut? Är detta en daglig rutin eller nåt? För sist jag kollade var du varken tjej eller liten pojke

Är snygg bara oki


   
SvaraCitera