Aviseringar
Rensa alla

sugar plsssss


dvärgkastarn:

Är snygg bara oki

Jo, men vafan, finns massor av snygga som inte spenderar massa tid framför spegeln x antal ggr om dagen[smile]

Är dock säker på att det är åldersrelaterat också. Tror att få som är... säg... 50+ har tid att titta sig i spegeln 38 gånger om dagen[bigsmile]

[love]


   
SvaraCitera

Storchen84:

Jo, men vafan, finns massor av snygga som inte spenderar massa tid framför spegeln x antal ggr om dagen

Det gör jag inte heller. Måste man det?


   
SvaraCitera

dvärgkastarn:

Det gör jag inte heller.

Ahh, missförstod dig då[smile]

dvärgkastarn:

Måste man det?

Nej det är ju precis det jag försöker säga, att man inte måste det, att det är dom som är osäkra på sin snygghet som gör just det. Och dom som sminkar sig förstås[ops]

[love]


   
SvaraCitera

Paseo:

gör ni också? lr vilket?

hahah aa gör uhm
dansmoves, grimaser och inspectionsgrejen
men inte allt det andra :ß
o kollar inte 38 gånger hmm 7 gånger nästan exakt tror jag


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Storchen84:

Jag förstår att du som osäker liten pojke tror att det är så, men du kommer att se att allt eftersom tiden går så kommer du att spendera mindre och mindre tid framför spegeln

den med självkänsla kollar gärna på sig själv framför spegeln
är stolt över mig själv o älskar att se mig i spegeln
det är inget fel med det
flickor, pojkar, kvinnor, män spelar ingen roll


   
SvaraCitera

hmm eller gör smilegrejen också ibland fall jag ska va med på nått viktigt kort eller så


   
SvaraCitera

o kan sjunga till spegelen ibland men inte när jag borstar tänderna för då borstar jag ba tänderna kanske dansar lite men ingen sång då [blush]


   
SvaraCitera

oatsreuvaue:

o kan sjunga till spegelen ibland men inte när jag borstar tänderna för då borstar jag ba tänderna kanske dansar lite men ingen sång då

haha jag brukar också sjunga
sjunger när jag borstar tänderna med [blush]


   
SvaraCitera

Storchen84:

Nej det är ju precis det jag försöker säga, att man inte måste det, att det är dom som är osäkra på sin snygghet som gör just det. Och dom som sminkar sig förstås[ops]

Se till att hjärnan är ansluten innan munnen inkopplas. Var detta fallet bör du se över endera funktionen, då den verkar glappa.


   
SvaraCitera

dvärgkastarn:

h min nya lägenhet är lite kallare

Dold text: styva bröstvårtor in da spegel [blush]

OF 5:

är sjukt dåligt sällskap för mig själv

[bigsmile]

Speglar mig väl varenda gång jag tvättar händerna efter toalettbesök, borstar tänderna, duschat eller går förbi en spegel tror jag. Men gör ej grimaser rätt sällan. Kanske händer någon gång. Har en stor spegel mittemot min säng som jag ser mig själv i om jag sitter upp, men brukar inte tänka på det så mkt.


   
SvaraCitera

Storchen84:

Jag förstår att du som osäker liten pojke tror att det är så, men du kommer att se att allt eftersom tiden går så kommer du att spendera mindre och mindre tid framför spegeln

Hm, coolt att du själv bestämmer dig för att jag gör det i stor utsträckning när jag inte ens nämner det. [crazy] Brukar dock göra det innan jag går in i duschen typ, varför inte? vad är konstigt med det? Du är bara hjärndöd.


   
SvaraCitera

Ju mer jag försöker förstå hur du faktiskt tänker desto dummare blir det storkiz, på vilket sätt hänger det ihop att vara en osäker liten pojke och tro att folk som är attraktiva generellt speglar sig mer? Och det är i så fall något man slutar tro med åren? När man uppnått din mognad?


   
SvaraCitera

Rävpojken:

Ju mer jag försöker förstå hur du faktiskt tänker desto dummare blir det

Så är det ju rent allmänt när du försöker förstå hur någon tänker[zzz]

Rävpojken:

på vilket sätt hänger det ihop att vara en osäker liten pojke och tro att folk som är attraktiva generellt speglar sig mer?

Nej nej nej, inte så. Är man osäker på något gällande sitt utseende - då speglar man sig mer. Finns got om attraktiva människor som inte spenderar en timme(timmar) om dagen framför spegeln.

Rävpojken:

Och det är i så fall något man slutar tro med åren?

Nej, med åren så växer det sunda förnuftet - man förstår att man är lika attraktiv några minuter eller timme efter att man kollat sig i spegeln. Med åren får man också mindre tid för meningslösa saker som det här - eller ja, dom flesta får mindre tid för det i alla fall.

Nu kommer du visserligen inte förstå något av detta heller... Det är lite kul fast mest sorgligt att se hur du projicerar din inkompetens, okunnighet och dumhet genom att utbrista saker som "du är hjärndöd" eller liknande så fort det är något du inte förstår[smile][sad]

[love]


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Storchen84:

man förstår att man är lika attraktiv några minuter eller timme efter att man kollat sig i spegeln. Med åren får man också mindre

men lille tröge människa
det handlar inte om det
ba inse att du har fel
jag älskar att se mig själv i spegeln, då vill jag se mig själv ofta
jag tittar för att jag trivs med mig själv inte för att jag undrar om jag har en snorkråka i näsan lr toapapper i röven


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Storchen84:

Det är lite kul fast mest sorgligt att se hur du projicerar din inkompetens, okunnighet och dumhet genom att utbrista saker som "du är hjärndöd" eller liknande så fort det är något du inte förstå

omg [rolleyes]


   
SvaraCitera