Aviseringar
Rensa alla

Sugen på bjuda ut tjej, var ska jag börja?


Ämnesstartare

Hej! Det är så att jag och mina polare satt och drack öl i fredags på en krog! Min ena polare tog en bild på mig och skickade till en tjej som jag känner ( ho vet vem jag är och jag vet vem hon är, hon gick högstadiet med mig) 

hon skickar sedan en bild tillbaka på sig själv och skriver ” de är min kille ju ” 
vad menar hon med det tro? Kan de vara att hon är lite intresserad? Hur ska jag gå tillväga för få kontakt med henne. Vi följer varandra på ig och gillat varandras bilder. Ska jag fråga om snap? Hennes snap står på instagram bion men ändå. Saken är den att varje gång man ska fråga ut en tjej för något via snap eller tinder så kommer de med ursäkter att de inte kan! Vill inte att de ska hända igen med denna tjejn. Så tips snälla! 


   
Citera

Lägg till på snap och fråga där så märker du ju om hon är intresserad eller inte


   
SvaraCitera

ask her out on a roadtrip my friend 😛


   
SvaraCitera

Skaffa tinder, ha kul. 


   
SvaraCitera

Nirvana04:
Skaffa tinder, ha kul. 

naaaeh tinder har för många 60+ gubbar 😛


   
SvaraCitera

vincebruh:

naaaeh tinder har för många 60+ gubbar 😛

Aaa då får man gå till centralen och ropa på några tjejer så allt löser sig 


   
SvaraCitera

Nirvana04:

Aaa då får man gå till centralen och ropa på några tjejer så allt löser sig 

eller så går man till närmsta pub och raggar upp en 50+ 😛


   
SvaraCitera

Låter underbart

vincebruh:

eller så går man till närmsta pub och raggar upp en 50+ 😛


   
SvaraCitera
evene

Så dum fråga. Ta henne till biltema sen löser allt sig


   
SvaraCitera
Haien

Hittar hon på borförklaringar när du frågar ut henne så är risken stor att hon inte är intresserad ändå, kör på snapchat.


   
SvaraCitera

Snacka lite. Får ni feelis kan du bjuda över henne på middag och se på en trevlig dokumentär om romarriket. Tjejer gillar antikens historia och mat.


   
SvaraCitera