Aviseringar
Rensa alla

sugen på godis


Ämnesstartare

Lounge fact:

löste det sig med adressen och sådära då? vilken buss ni skulle ta? kan smsa kabbe om du je har hans nr och kollla om jag får svar om du vill

nää, har nummer till två! Det räcker.

VET DU LOUNGIE
Jag ska nästan sluta röka! Jag pallar inte sluta helt, men jag ska röka några cigg om dagen och tugga nikotintuggummi istället.HAR BESTÄMT MIG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säg att jag är duktig
fråga om två dagar om jag gjort det ännu. Om jag säger nej så får du slå mig dagen vi ses, jag LOVAR. Fast inte så hårt, lagom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Neutron:

Dricker du svart eller med något i?

helt svart!!!! godast så tkr jag nu

framtidstron lever:

Jag ska nästan sluta röka! Jag pallar inte sluta helt, men jag ska röka några cigg om dagen och tugga nikotintuggummi istället.HAR BESTÄMT MIG

fan va bra!!!!!!! du kmr klarare.. om du bestämmer dig. ska du sluta röka cigg helt såsmåningom? hur länge har du rökt?


   
SvaraCitera

Lounge fact:

"En genomsnittlig påse väger omkring 350 gram, vilket motsvarar hela dagsbehovet (ca 1600 kcal) av energi för ett barn.

Men kuul! Var precis och köpte typ 700 gram. Men jaja, det är bara Fredag en gång i veckan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

Fast inte så hårt, lagom.

hahaha tänker inte slå kmr ge redig utskällning och bryta dina ev. cigg[badgrin]

var skitduktig idag, köpte varken kebab, godis eller cigg trots att jag varit sugen på det hela dagen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för jag vet att jag ej blir gladare av det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Men kuul! Var precis och köpte typ 700 gram. Men jaja, det är bara Fredag en gång i veckan!

ja[love] och man ska njuta här i liv1


   
SvaraCitera

framtidstron lever:

Jag ska nästan sluta röka

[surprised] *Klappar dig på huvudet*

Lounge fact:

helt svart!!!! godast så tkr jag nu

Gillar inte kaffe [sad]

Te [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Neutron:

Gillar inte kaffe [sad]

du har väll ej lärt dig dricka d ba

gillade inte heller kaffe för några år sedan


   
SvaraCitera

Lounge fact:

ja och man ska njuta här i liv1

Sant, man kan unna sig sånt ibland, särskilt när det är lite tungt.

Hoppas du får en trevlig kväll! Gör ont att höra att du inte mår bra. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

ska du sluta röka cigg helt såsmåningom? hur länge har du rökt?

Nja, jag kan tänka mig att röka ett par cigg om dagen hela livet, det är ju skitsamma. Men jag ska iaf dra ned på det så kraftigt att jag får tillbaka lite lungor! Börjar med max fem om dagen och tuggummi, hade jag tänkt, för det känns enkelt, så om det är så enkelt som det känns så kommer jag ju orka dra ned till två eller nått sen! Jag är så jävla glad för mitt beslut, därför får det inte bli ett såntdär beslut som rinner ut i sanden! Jag LOVAR att du får slå mig om jag inte slutar nu! (PÅ ARMEN, BARA)

Har varit ett paket om dagen-rökare i åtminstone 5 år. I genomsnitt iaf. Är riktigt inbiten rökare, jag röker en cigg från läkarbesöket där jag konstaterats ha nedsatt lungkapacitet! Har rökt från läkarbesöket där jag just skurit upp en varböld i halsen! Min förre sambovän rökte när hon legat på akuten med syrgasmask i många timmar, nästintill medvetslös! Fatta vad dumma vi är, vi rökare.
Men nu misstänkte dom att jag har astma, så jag ska sluta vare sig jag har det eller inte. Inte kul att ha astmasymtom iaf!

Äru/har varit rökare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Neutron:

*Klappar dig på huvudet*

TACK DU FÅR OCKSÅ SLÅSS OCH GNÄLLA


   
SvaraCitera

Lounge fact:

du har väll ej lärt dig dricka d ba

gillade inte heller kaffe för några år sedan

Tror att jag håller mig fast vid te [cute]


   
SvaraCitera

framtidstron lever:

TACK DU FÅR OCKSÅ SLÅSS OCH GNÄLLA

😀
*slänger runt med armarna och tjuter*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Neutron:

*slänger runt med armarna och tjuter*

haha gay
äru ingen man lr


   
SvaraCitera