Aviseringar
Rensa alla

Summering av Gbg-träffen


Ämnesstartare

Efter lite krångel med o hitta mig fann till Jonny och vargen mig. Och efter 6 timmar som egentligen inte skulle vara mer än 3, max 4 har jag lite intryck som jag kan summera kort, andra som kan bli hela noveller, men det sistnämnda orkar jag inte med så jag kör på det förstnämnda.

Först har vi då Jonny. Födelsedagsbarnet, bartendern, fotografen... kärt barn har många namn. Såg dock inte mycket av varken din cancer-sida eller vader-sida[no-no]

Budo: Schysst lya, blev förvånad över att du spelar DotA

Ensamvargen: Störtskön

Geiger: Störtskönast. Det allra första hon säger är något i stil med "jag är full o skön". Indeed. Sen även att jag inte alls ser ut som hon hade tänkt sig, att hon hade trott att jag skulle vara typ... stor o farlig. Detta gjorde mig nyfiken på hur många fler som fått den uppfattningen om mig[love]

Egyptologen: Gillar din stil

Köttfärs kan egentligen summeras med följande: [love]

SaD: Sötast fniss/skratt

Pendulum: Såg jag egentligen knappt till förräns många hade däckat eller gått o lagt sig.

qaz...spdiogisdg: Jag kommer aldrig kunna ditt UM-namn, men gillar dig ändå.

Jag själv: Puckot som glömde nycklarna i tändningen. Pinsam-komiskt. Tur att jag har en bil som ingen vill sno, gör jag om detta med bilen jag har på G är det nog rätt kört

Och ja, det var ju många andra med, men jag nämner dom som gjort starkast intryck på mig. Med reservation för att jag glömt någon som jag kommer på när jag försöker somna och lägger till senare.

Måste säga att även om jag tvekade - speciellt då jag vaknade "för sent" med stressen i halsen efter att ha sovit hela dagen tack vare misslyckad oavsiktlig dubbeldygning (fan ta dig antrax[cry]) så är jag glad att jag inte bara sket i det.

Nu om ni ursäktar ska jag frossa i mina tortilla chips med jalapeño-smak. Jag behöver hjälp[cry]


   
Citera
Ämnesstartare

Saknar ensamvargen [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Saknar ensamvargen

Och jag förstår nu varför


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ditt skratt var kvällens höjdpunkt <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Och jag förstår nu varför

ah, är avis på dig som fått träffa honom nyss, jag måste vänta till sommaren [mad] FML osv.


   
SvaraCitera

spaceade jag på datumet?
crap


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

misslyckad oavsiktlig dubbeldygning (fan ta dig antrax)

MOAAAAAAAHA

Lyckad träff på en skala?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Ditt skratt var kvällens höjdpunkt

Haha, det psykadeliska random-klipp egyptologen satte på var ju fan kvällens höjdpunkt... eller ok, en av kvällens höjdpunkter då[bigsmile]

antrax:

Lyckad träff på en skala?

Meh, talar inte tråden för sig själv eller?[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pics or it didn't happen bro![cute][zzz][party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Ensamvargen: Störtskön

Åh, han kramas så gulligt.. Har jag för mig [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redbulls:

pics or it didn't happen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redbulls:

pics or it didn't happen bro!

Dom kommer nog, tror jag. Om Jonnybravo laddar upp. Han var den enda med kamera o nästan den enda som fotade.

Tveea:

Åh, han kramas

Han sprang runt o kramade alla, minst en gång. Typ... kramrundor[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Han sprang runt o kramade alla, minst en gång. Typ... kramrundor[love]

Underbart ju!
Hans kramar är typ bäst[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tveea:

Hans kramar är typ bäst

Att gå så långt som att säga bäst vill jag nog inte, men det var[love]... samtidigt som det var lite kuligt att se honom springa omkring o krama alla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

men det var...[love] samtidigt som det var lite kuligt att se honom springa omkring o krama alla.

Det kan jag förstå, haha


   
SvaraCitera