Aviseringar
Rensa alla

Super Mario är död! [cry]


Ämnesstartare

Eeeh....jaha?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Killen som spelade Mario i Mario tv-serien "Super Mario Brothers Super Show" som gick på TV (alternativt gick att hyra på VHS) när folk i min ålder var små har dött!

R.I.P

nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj​jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj[cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

när folk i min ålder var små

du var inte ens född när serien gick [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Killen som spelade Mario i Mario tv-serien "Super Mario Brothers Super Show" som gick på TV (alternativt gick att hyra på VHS) när folk i min ålder var små har dött!

såg den på cartoon network från 1999-2000, fantastisk serie. bättre än twin peaks.

rest in mushroom. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LightInDarkness:

du var inte ens född när serien gick

Åh jo. Jag såg den...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mårran:

Åh jo. Jag såg den...

jo men.. när den gick första gången menade jag 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig sett den serien, fast å andra sidan hade vi bara SVT och Tv4 när jag var liten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uranus:

Aldrig sett den serien, fast å andra sidan hade vi bara SVT och Tv4 när jag var liten.

Misslyckat barndom eller vad? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Misslyckat barndom eller vad? [confused]

Är ens barndom misslyckad för att man inte har femtioelva kanaler att välja mellan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uranus:

Är ens barndom misslyckad för att man inte har femtioelva kanaler att välja mellan?

Typ? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Typ? [blush]

Klarade mig rätt bra, även om jag ibland önskade att vi hade fler. När man bor på landet har man inte så mycket att välja på.


   
SvaraCitera

Oh noooooooes! [cry]

Har en av filmerna hemma, den är epic!


   
SvaraCitera
nrg89

Jag kom ihåg när det gick på trean när jag var en liten skitunge. Det var hur coolt som helst, men nu när man ser den serien som rätt mycket äldre så tycker jag att den är mäktigt ass.


   
SvaraCitera
noja
 noja

noooooo han som var så skön 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åååhh 🙁 Gillade den där serien juu! [blush]


   
SvaraCitera