Aviseringar
Rensa alla

supportar ni acab eller inte


Ämnesstartare

som rubriken säger supportar ni acab (all cops are bad) eller inte

Jag personligen supportar verkligen inte det 


   
Citera

Är ganska säker på att dom enda som supportar det är samma typ av människor som har samröre med nmr - vilsna ofta mentalt omogna människor.

Tycker fö. detta borde varit en poll, även om jag inte tror att det finns SÅ PASS vilsna människor här att dom skulle vara för acab.

Hjärta


   
SvaraCitera

Supportar ascab


   
SvaraCitera

Storchen84: Är ganska säker på att dom enda som supportar det är samma typ av människor som har samröre med nmr

Lol. De flesta förespråkare för ACAB är väl vilsna vänstermänniskor? Högern överlag gillar polisen. 

Nej, jag håller inte med om ACAB. Polisens problematik med övervåld eller rasprofilering är som mycket i samhället strukturellt, deras agerande följer av att vi har ett sjukt samhällssystem - strukturellt. 


   
SvaraCitera
LiamW

Ja självklart 


   
SvaraCitera
L Y S

Nej. Tror dessa människor att ett rättslöst samhälle hade varit ett bättre sådant?


   
SvaraCitera

Axel_von_Färsen: Lol. De flesta förespråkare för ACAB är väl vilsna vänstermänniskor? Högern överlag gillar polisen. 

Lol tror du detta har du verkligen noll koll. Har du verkligen aldrig sett högerns skrikgråtnde över hur polisen sviker dom och bara skyddar vänstern och folkförrädare, maktmissbrukare, etc etc etc?Mycket gladRäcker väl med nån minut på nmrs sida för att hitta deras polisförakt Sover

Fö. så även om acab är trams är det bra att vara medveten att inom svenska polisen finns rötägg - precis som i alla andra poliskårer i världen.

Hjärta


   
SvaraCitera