Aviseringar
Rensa alla

Sushi-kunskaper


Ämnesstartare

maki, nigiri, california roll

Ej bitar:
shirazi sushi, salmon ikura don


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja! Det är ganska creepy!


   
SvaraCitera

Gasolinerainbow:
Ja! Det är ganska creepy!

Var detta till mig? Iaf, säg vad.det är så att jag kan sovaSöt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lotus Elise: Var detta till mig? Iaf, säg vad.det är så att jag kan sovaSöt

Patologi betyder läran om lidandet. Man undersöker sjuka vävnadsförändringar. Patologer är sådana som kallas för obducenter. Man skär upp döda människor och undersöker dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

läste "sochi" för ett tag..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den.fete: läste "sochi" för ett tag..

Här blandas det friskt av allt möjligt


   
SvaraCitera

Gasolinerainbow:

Patologi betyder läran om lidandet. Man undersöker sjuka vävnadsförändringar. Patologer är sådana som kallas för obducenter. Man skär upp döda människor och undersöker dem.

Men det är ju inte äckligt. Mamma är sjuksköterska, och hon har alltid haft lite biologilektioner med mig hela livet. Så det där sommarjobbet skulle nog vara intressant. Men det är hemskt att se döda människor varje dag..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lotus Elise: Men det är ju inte äckligt. Mamma är sjuksköterska, och hon har alltid haft lite biologilektioner med mig hela livet. Så det där sommarjobbet skulle nog vara intressant. Men det är hemskt att se döda människor varje dag..

Du har lite skinn på näsan du. Så vad skulle ha vart läskigt då? Bödel?


   
SvaraCitera

Gasolinerainbow:

Du har lite skinn på näsan du. Så vad skulle ha vart läskigt då? Bödel?

Jag är inte så ömtålig som jag verkar, förvånade nogGalen
Cirkus är läskigt, ta mig på cirkus och du har en panikslagen tjej som gråter och typ svimmar när hon ser.clowner. Dummys är också läskiga, och porslinsdockor. Spindlar, och dvs ormar är också äkliga och läskiga. Även vissa människor som man bara känner på sig är inte bra att umgås med, är läskiga.


   
SvaraCitera

maki, uramaki, inari, nigiri, california roll, alaska roll.

har så många i färskt minne för att jag repeterade sushitermer senast i eftermiddags, vanligen så kan jag väl max fyra eller nåt bara sådär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chuz Martinez: shirazi sushi

*Chirashizushi


   
SvaraCitera