Aviseringar
Rensa alla

Suspension Q&A


Ämnesstartare

Hejsvejs!

Vilka här är det som är intresserad utav att hänga?
Om ni hängt, var hängde ni? priser? bemötande?


   
Citera
Ämnesstartare

Jag körde en 4p suicidesuspension på Federal i Linköping förra året. Bemötande, underbart som vanligt! Har piercat mig där i 4-5 år så känner mig väldigt trygg med de människorna.
Då hängde jag för en tusenlapp, nu ska jag hänga igen om två veckor men det blir antagligen ännu billigare tack vare att jag har kvar krokarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yeahbiteme:

tack vare att jag har kvar krokarna.

Sparade du dem?! Jag funderade på CALM i stockholm, men de tar ~2 000 för 1½ timme


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Sparade du dem?! Jag funderade på CALM i stockholm, men de tar ~2 000 för 1½ timme

Ohja, det är klart, de är ju souvenirer 😀 Bara att sterilisera dem på nytt och köra på samma 🙂 Skitbra.
Ja, de ska ju vara grymma, men fy fan vilket pris för den tiden :/ På Federal är iofs ordinarie pris 1500:- men då får man ju hänga i princip hur länge man vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bada? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yeahbiteme:

Ja, de ska ju vara grymma, men fy fan vilket pris för den tiden :/ På Federal är iofs ordinarie pris 1500:- men då får man ju hänga i princip hur länge man vill.

Vet att Calm tar två papp första hängningen och sen utefter det så blir det bara billigare och billigare. Antar att det beror på att de måste hooka krokar och åsidosätta någon som kan stå och checka till dig lite då och då. Men jag tvivlar på att man hänger mer än 1½-2 timmar första gången, vill gärna pröva men har aldrig haft pengarna till det.. Blev rätt pepp nu faktiskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Vet att Calm tar två papp första hängningen och sen utefter det så blir det bara billigare och billigare.

Det är ju rätt vettigt åtminstone.

massgrav:

Men jag tvivlar på att man hänger mer än 1½-2 timmar första gången, vill gärna pröva men har aldrig haft pengarna till det.. Blev rätt pepp nu faktiskt

Det kan nog vara sant, jag hängde runt en timme, och det var alltså första gången, men allt som allt tog det kanske 3 timmar. Så det där med att man betalar och får hänga 1,5 h, räknas det från det att man släppt golvet eller från att man kör i krokarna eller något annat?
Klart man blir pepp 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yeahbiteme:

Klart man blir pepp 😀

Jag minns inte exakt vad det stod i mailet, men som jag uppfattade det så får man 1½ timmes hängtid, så borde ju vara cirkus 2-2½ timme totalt då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

som jag uppfattade det så får man 1½ timmes hängtid, så borde ju vara cirkus 2-2½ timme totalt då.

Okej. ja det är väl olika på olika ställen helt enkelt. Det viktiga är ju bara att man får ut så mycket som möjligt av upplevelsen och kan känna att man kan ta den tid man behöver till det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så vem vill hänga med mig? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Så vem vill hänga med mig?

Kontaktannons. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Kontaktannons. [no-no]

Näääää, ska fan se till att det går att töja på'n


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Kontaktannons

§5. Det är inte tillåtet för vare sig privatpersoner eller företag att annonsera eller göra reklam för vare sig föremål, tjänster eller kontakter på sajten, vare sig i forumet, i bloggen, i chatten eller liknande. Vid sådan förseelse kan Ungdomar.se att yrka på skadestånd.

Vilket borde tydas som att det endast gäller reklam/kontakter alá "gå hit, få det"-grejer.. Inte som personliga kontakter direkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Näääää, ska fan se till att det går att töja på'n

[no-no]


   
SvaraCitera