Aviseringar
Rensa alla

Svälja sats?


jarrås:

inte riktigt

ok, måste ha missat att vi röstade fram dig till majoritetsrepresentant på förra killmötet


   
SvaraCitera

Sneakyyy:
Hur osexigt är det att spotta ut satsen eftet sugit av nån? Är det bättre att svälja? 

Jag hade svalt känns sexigare & jag är inte så känslig men om du inte klarar av det så ta ut den ur munnen innan & runka av honom det sista & sedan få han att komma i ansiktet eller nått


   
SvaraCitera

jarrås:
typ måste respektera snubben o svälja, om han inte ber dig att spotta

dafuq?


   
SvaraCitera

jarrås:

oof, nu ångrar jag min kommentar såååååå mycket

jävla tönt


   
SvaraCitera

när jag va ihop med mitt ex så tyckte han det var jätte äckligt så vi typ fnissade lite åt det och jag hjälpte honom med soptunna och sen typ åt man ananas i ngn dag och då va de int elika äckligt nästan så vi delade~ men som svar på frågan så skulle jag säga att det sexigaste va inte att ställde kravet ¨gör så här¨ utan att vi hjälpte varandra typ iallafall så fann jag det mycket mer sexigare att vi tänkte på varandra


   
SvaraCitera

jarrås:
gud va larviga ni är, hon frågade ju vad som är osexigt o inte och de flesta killar tycker att hon ska svälja, hon frågade inte er om hon hade rätt att välja själv vilket hon har

Nu skrev du ju att hon "måste respektera snubben", det har ju inte så mycket att göra med ifall det är sexigt eller osexigt heller.
Ja, de flesta killar tycker det är sexigare att svälja, men hon har inga som helst skyldigheter och ska inte känna några krav att hon måste göra som killen vill.


   
SvaraCitera
sies
 sies

Jag tror att jarrås här kollar på för mycket porr. 

Sneakyyy:
Hur osexigt är det att spotta ut satsen eftet sugit av nån? Är det bättre att svälja? 

Att spotta eller svälja sperman är helt upp till dig, men om det inte har någon större betydelse för dig och då hellre går efter vad som är sexigt och osexigt så finns det inget svar för det. 

Killar gillar olika eller bryr sig inte direkt om du gör ena eller det andra. 

Det kanske inte är lätt att prata om just sånt, men försök hålla en dialog om det eller testa dig fram vad killen du är med gillar. 


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:

Nu skrev du ju att hon "måste respektera snubben", det har ju inte så mycket att göra med ifall det är sexigt eller osexigt heller.
Ja, de flesta killar tycker det är sexigare att svälja, men hon har inga som helst skyldigheter och ska inte känna några krav att hon måste göra som killen vill.

"men hon har inga som helst skyldigheter och ska inte känna några krav att hon måste göra som killen vill". Inte direkt det jag skrev hahah


   
SvaraCitera

är det någon kille som faktiskt bryr sig vad som händer med satsen när den väl är ute ur en? innan kanske man har en bild om vad som skulle vara sexigt men när man är klar vill man bara bort med det, eller är det bara jag?


   
SvaraCitera
time
 time

jarrås: "men hon har inga som helst skyldigheter och ska inte känna några krav att hon måste göra som killen vill". Inte direkt det jag skrev hahah

Som sagt: Om någon du verkligen vill att ska gilla dig säger att det är sexigare om du gör på ett visst sätt är chansen rätt stor att du gör det trots att det kanske inte är hundra procent bekvämt. Så är det ofta innan man får självförtroendet på topp. 


   
SvaraCitera

superpojken:
är det någon kille som faktiskt bryr sig vad som händer med satsen när den väl är ute ur en? innan kanske man har en bild om vad som skulle vara sexigt men när man är klar vill man bara bort med det, eller är det bara jag?

qft

Se bara till att inte kladda ner mina nytvättade sängkläder. Sen hur du löser detta spelar mindre roll.


   
SvaraCitera
Berit

Finns ju oxå möjlighet att inte alls få någon sperma i mun. Jättebra grej


   
SvaraCitera

det är sexigt men om du inte gillar smaken kan du typ ta satsen på magen eller brösten som är lika sexigt


   
SvaraCitera

Sneakyyy:
Hur osexigt är det att spotta ut satsen eftet sugit av nån? Är det bättre att svälja? 

Dan jag har sugit av tva killar innan Dom valdtog mej jag had Trang kortarmad troja nylonstrumpor


   
SvaraCitera