Aviseringar
Rensa alla

Svälta sig ner i vikt


vattenspridare:

Någon som har erfarenhet av det?

m
Mina lår blev dock inte smalare, men revbenen blev mycket tydliga och ansiktet också... Man kan lätt bli röd runt och/eller under ögonen.
Näringsbrist.
Energibrist.
& lite till.
Beror också på person, såklart.
Rekommenderas inte[crazy]


   
SvaraCitera

Gör det inte.


   
SvaraCitera

Fungerar asbra ju [rolleyes]


   
SvaraCitera

JA det kan du folk som säger nej är korkade.
MEN jag tycker inte du ska göra det om du vet att du är en svagpsykad-person. Då kommer du kanske åka på ätstörningar.
Annars sätt en period då du svälter fast kanske inte helt och hållet. Drick mycket vätska ät vitaminer och drick mycket te blablabla. Under en period ja. Du kan ej göra så hela livet gör det endast under en månad som att rena kroppen kanske. Sen ät nyttigt inte svält och träna efter det! OBS gör ej detta om du ej klarar att svälta utan att få ÄS

Finns väl fler varianter på hur man kan svälta. Ena bättre än det andra.


   
SvaraCitera

farbror gugge:

kan dock vara farligt i längden om man är tjej.

varf just om man är tjey


   
SvaraCitera

det är ju bara att låta bli att äta liksom, klart det går


   
SvaraCitera

ohfckyou:

varf just om man är tjey

minns inte riktigt någon förklarade det en gång=c har för mig att det är något med att tjejer få problem med mensgrejer etc och sånt som vi killar inte lider av, och att killkroppar är naturligt tåligare etc :3


   
SvaraCitera
Åtta

Tråden flyttad från Forum PLUS/Styrketräning och Frisksport


   
SvaraCitera

farbror gugge:

har för mig att det är något med att tjejer få problem med mensgrejer etc och sånt som vi killar inte lider av, och att killkroppar är naturligt tåligare etc :3

aha ja juste mensen borde ju utebli efter ett tag :3
men killar får ju mer kvinnliga hormoner eller något sådant vare om dom väger alldeles för lite.


   
SvaraCitera

ohfckyou:

men killar får ju mer kvinnliga hormoner eller något sådant vare om dom väger alldeles för lite.

åh! men det är ju bara fint med lite androgynitet[cute]


   
SvaraCitera

Tråden låses då det går under:

§10. Så kallat ”thinspiration”-material är inte tillåtet att publicera på sajten. Detta innefattar bilder, avatarer, kaloriräknare, tips och trix på hur man döljer sin sjukdom, länkar till pro-ana-sajter, dagliga matrutiner mm. Allt sådant material kommer konsekvent att raderas. Vi hänvisar istället de som lider av någon slags ätstörning till våra vänner på http://www.abkontakt.se/


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera