Aviseringar
Rensa alla

Svamp i underlivet


Ämnesstartare

Har en fråga till er som har haft svamp i underlivet någon gång, hur lång tid tog det för er från att ni började med behandlingen till att det slutade klia så förbannat mycket?

Var hos läkaren i lördags och hon konstanterade att jag hade svamp. Så gick till apoteket och köpte Canesten och började behandla samma kväll, men det har fortfarande inte slutat klia. Hur lång tid ska det ta innan det försvinner, någon som vet eller har någon efarenhet av detta? Så jävla trött på detta..


   
Citera

itstimetorun:

Hur lång tid ska det ta innan det försvinner, någon som vet eller har någon efarenhet av detta? Så jävla trött på detta..

står väl i bipacksedeln hur länge man ska hålla på och när man borde kontakta läkare igen?


   
SvaraCitera

vad är det? kräm lr sån där grej man stoppar upp? fattar inte hur man kan välja att använda sånna elaka saker mot f*ttans slemhinnor. käka tabletter istället så går det över på dirr.


   
SvaraCitera

d1 kanske r aids lr ngt?!"


   
SvaraCitera

Angelize:

fattar inte hur man kan välja att använda sånna elaka saker mot f*ttans slemhinnor.

jag gjorde det för att tanten på ungdomsmottagningen sa att jag skulle det 🙁 sen efter det fick jag svamp en gång till och gick tillbaka dit för att få det bekräftat och då hade jag ju läst om att tabletter är dåligt blabla och sa det till tanten och hon ba "jaha, då var det väl nån som var missnöjd med resultatet :-)" sen sa hon att jag skulle köpa såna igen men gjorde inte det
svampen försvann av sig själv


   
SvaraCitera

inte för att du frågade eller så HEHEHEHE


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

inte för att du frågade eller så HEHEHEHE

haha 😛 har läst så mkt om hur dåligt de e o använda sånt o folk som får dåliga slemhinnor vestibulit osv så jag skulle aldrig våga använda sånt...hellre tabletter:-P


   
SvaraCitera

Angelize:

har läst så mkt om hur dåligt de e o använda sånt o folk som får dåliga slemhinnor vestibulit osv så jag skulle aldrig våga använda sånt...hellre tabletter:-P

mm men mena, dom försöker ju pracka på en sånt ändå 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

står väl i bipacksedeln hur länge man ska hålla på och när man borde kontakta läkare igen?

Om inte min kära mor gick och slängde den tomma förpackningen skulle jag ha kollat direkt. Läste egenom den innan jag använde det, men glömsk som man är så kommer jag inte ihåg nu. Trodde ju att detta skulle hjälpa 😛

Angelize:

vad är det? kräm lr sån där grej man stoppar upp? fattar inte hur man kan välja att använda sånna elaka saker mot f*ttans slemhinnor. käka tabletter istället så går det över på dirr

både och. stoppade upp en sån där och sen har jag använt kräm 3 gånger dagligen sen dess. vad är det för tabletter då? vet du om dom finns att köpa receptfritt på apoteket eller måste jag gå till läkaren igen? det sista jag vill är att gå dit igen ju, är glad nog att jag samlade mod till att gå dit En gång ju hehe.


   
SvaraCitera

itstimetorun:

Om inte min kära mor gick och slängde den tomma förpackningen skulle jag ha kollat direkt.

det e bara o googla =)

itstimetorun:

det sista jag vill är att gå dit igen ju, är glad nog att jag samlade mod till att gå dit En gång ju hehe.

tyvärr måste man ha reecept för det hos läkarn


   
SvaraCitera

itstimetorun:

Läste egenom den innan jag använde det, men glömsk som man är så kommer jag inte ihåg nu.

kolla fass.se!


   
SvaraCitera

itstimetorun:

Om inte min kära mor gick och slängde den tomma förpackningen skulle jag ha kollat direkt

Fass.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

det e bara o googla =)

enhimmelskdrog:

kolla fass.se!

Nintendo:

Fass.se

Får väl ringa om det inte går över snart. Googlade lite och symptomen skulle ha minskat inom tre dagar och det har det ju gått nu. Eller ja, det beror ju på hur man räknar men men.

Angelize:

tyvärr måste man ha reecept för det hos läkarn

åh jippie! har du käkat det själv? vet du om det var några märkvärda biverkningar?


   
SvaraCitera

itstimetorun:

åh jippie! har du käkat det själv? vet du om det var några märkvärda biverkningar?

näe men en kompis har, två gånger, o det e noll biverkningar o försvinner snabbt [smile]


   
SvaraCitera

Men sånna söta tjejor som ni får väll inte svamp?[surprised]


   
SvaraCitera