Aviseringar
Rensa alla

svamp i underlivet...?


Ämnesstartare

hej, jag har nu dom senaste dagarna haft klåda, sveda och utslag i underlivet och misstänker att det är svamp..min stora fråga är då följande, hur låg tid tar det innan svamp försvinner av sig själv? 
Jag har haft detta i ca 4 dagar och det blir bättre till och från men det är verkligen pain in the ass och jag vet inte vad jag ska göra åt det..HJÄLP


   
Citera
Ämnesetiketter

smörj in med olja, naturell yoghurt och citron. hjälper det inte får du gå till läkare.


   
SvaraCitera

et craig davids största fan sa + tvätta med vatten dagligen + var utan trosor så mkt som möjligt. Använd inte string utan helst typ bomullshipsters. Luftigt skareva

D


   
SvaraCitera

craig davids största fan : hjälper det inte får du gå till läkare.

vill förtydliga att det bästa är att gå till en gynekolog (finns hos ungdomsmottagningen) då en del allmänläkare har skrämmande dålig koll på svamp. om du ändå väljer att gå till en allmänläkare, så kräv att få tabletter utskrivna, nöj dig inte med att bara få svampdödande kräm utskrivet.


   
SvaraCitera

Lufta, smörj med kokosolja (enl många ska det funka), fil el olja.
Om du uppsöker läkare så be att få recept på en oraltablett då vagitorierna och krämerna är jättedåliga för fitty.


   
SvaraCitera

craig davids största fan : naturell yoghurt och citron.

Mycket glad citronen borde svida en del eller? Tänker att ts har kliat upp små sår. 


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

vill förtydliga att det bästa är att gå till en gynekolog (finns hos ungdomsmottagningen) då en del allmänläkare har skrämmande dålig koll på svamp. om du ändå väljer att gå till en allmänläkare, så kräv att få tabletter utskrivna, nöj dig inte med att bara få svampdödande kräm utskrivet.

ja, menade gyn!!!


   
SvaraCitera

S3ON:

Mycket glad citronen borde svida en del eller? Tänker att ts har kliat upp små sår. 

inte värre än att ha svamp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska till gyn idag, orkar inte med allt lidande längre!


   
SvaraCitera

pevaryl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gyn sa att jag skulle köpa pevaryl så jag gjorde det och började behandlingen i måndags och det är fortfarande inte borta! vad ska jag göra???!


   
SvaraCitera