Aviseringar
Rensa alla

Svar snabbt tack, vad kan man göra på planet?


Ämnesstartare

ja jag vet att jag är lite sent ute då jag åker hemmifrån om 3 h för att åka till grekland i en vecka. vad kan man göra på planet? kan man ladda ner ngn poddkast eller böhöver soundcloud internet? Så dålig på detta så ja help. (mobba inte mina kunskaper om hur man använder internet till olika saker xD )  


   
Citera
Ämnesstartare

ok, strunta i detdär med att om sound cloud behövde internet xD


   
SvaraCitera

Hmm.. Jag brukar bara lyssna på musik men ladda ner något kul spel på mobilen eller ta men en kortlek om du har en person du känner brevid dig Galen Ne förlåt för kassa tips men vet inte riktigt. Gör olika spellistor på Spotify om du har det. Typ en med gamla sköna låtar, en med kanske house och en med låtar du lyssnade på förr. Så kan man byta av lite osv Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Titta ut i fönstret. Brukar jag göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förgifta folk genom att äta nötter, titta på andra passagerare, sova, prata med människor, spela kort, spela tetris på mobilen, lyssna på musik osv. Kom ihåg att vara extra artig när du är utomlands för man är generellt oartig här och om du är "typiskt svensk" i grekland så kommer folk bli sura haha 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan ju alltid sova på planet ^_^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

knulla med besättningen 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok, tack för tipsen! Åker du så hörs om en vecka 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De flesta brukar ha tråkigt att inte få röra på sig som dom vill i flera timmar. Därför så tycker jag film eller sova. Helst sova.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag åker långt då brukar jag faktiskt lyssna på poddcast. Använder denna app som man kan offline synca med Tumme upp

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bambuna.podcastaddict


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vem fan vill åka till Grekland nu?


   
SvaraCitera

Nu är du redan nere i Grekland och troligen redan checkat in på hotellet. Avlägg gärna rapport om var i Grekland du är... en ö i grekiska övärlden troligen... vatten- och lufttemperatur?

Är bankerna och växlingskontoren öppna?


   
SvaraCitera

Är du mer som en person som håller på med mobilen eller en person som gillar sudoku?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skrika panikslaget


   
SvaraCitera
Cobrak

Trycka på en knapp i taket så det kommer ner juice Rullar ögonen

/Mvh Stig Helmer


   
SvaraCitera