Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Jul 2010, 12:52 Um har gett mig fina människor/kontakter Nej, inte egentligen Ja!!! Nej, lol. Kanske Någon kanske Inte än Rösta blankt
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Jul 2010, 12:53 isola:Någon kanske (Du röstade på detta alternativ)
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Jul 2010, 12:54 isola:Ja!!! (Du röstade på detta alternativ)Plockar målmedvetet ut de vettiga.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Jul 2010, 12:55 isola:Någon kanske (Du röstade på detta alternativ)
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Jul 2010, 12:55 isola:Någon kanske (Du röstade på detta alternativ)för att nämna några:iddqdSaDpassarof.d hovnarrencorpsmanosv
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Jul 2010, 13:00 isola:Ja!!! (Du röstade på detta alternativ)för att nämna några:spaceFleaLisa_Cryptocatch_me (fast har inte snackat med så mycket, men verkar schysst iaf)och några till.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Jul 2010, 13:00 isola:Ja!!! (Du röstade på detta alternativ)Tobbish och Gugge, vad mer kan man begära? Och så lifegoeson, uttern, lampan... fast de är ju inte aktiva längre :3 Räknas icke-irl också? Då kanske det blir fler.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Jul 2010, 13:03 Crypto:för att nämna några:corpsman:för att nämna några:Ni hade ju kunnat rösta ja! Fuck u på er som förstör min poll på det där viset
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Jul 2010, 13:06 isola:Ni hade ju kunnat rösta ja! Fuck u på er som förstör min poll på det där viset kan inte rösta ja om jag fått fula människor också
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Jul 2010, 13:13 Crypto:kan inte rösta ja om jag fått fula människor också Men det var väl inte frågan
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Jul 2010, 13:20 isola:Ja!!! (Du röstade på detta alternativ)
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Jul 2010, 13:27 isola:Ja!!! (Du röstade på detta alternativ)puss
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Jul 2010, 13:28 isola:Någon kanske (Du röstade på detta alternativ)
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Jul 2010, 13:30 isola:Ja!!! (Du röstade på detta alternativ)Variabel och Underlig.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Jul 2010, 13:42 isola:Ja!!! (Du röstade på detta alternativ)
Jag har blåa skor Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 8 Jul 2010, 14:00 Crypto:för att nämna några:Jag då? D:
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Jul 2010, 14:53 isola:Ja!!! (Du röstade på detta alternativ)du är en av dem.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Jul 2010, 15:06 isola:Men det var väl inte frågan fula behöver inte betyda utseendemässigt ;)Jag har blåa skor:Jag då? D:pfft