Aviseringar
Rensa alla

Svara på 5 frågor - ställ 5 frågor.


frgor
1 gillar du musar
2 hästar eller råttor
3 kaffe eller vatten
4 gillar du regn
5 vad tycker du om annie lööf


   
SvaraCitera
Lillen

alex05:
frgor
1 gillar du musar
2 hästar eller råttor
3 kaffe eller vatten
4 gillar du regn
5 vad tycker du om annie lööf

1.Neutral 
2hästar
3. Vatten
4. Ibland
5. Jag följer inte med i politiken, så kan inte svara på det. 

1. Vilket var / är ditt bästa barnprogram.

2. Har du blivit tjär i någon lärare?

3. Ha du sätt din mamma naken? Vad tängte du då ?

4. Har du sätt din pappa naken. hur reagerade du, vad tängte du.

5. Gillar du att bada ?


   
SvaraCitera

1. Braceface såklart!!! 
BrAceFace..my life is complicated BOYFRIEND..don't wanna talk about it. TEENAGE... it will work out in the end, nanana Oskyldig
2. Ja i en gammal historielärare. Han var charmig och ville va med oss och spela fotboll på rasterna. Hela klassen var emot honom då han var lite av ett proffs. Minns ej hur det slutade. 
3. Ja det är vanligt här då vi bor i ett stort hus med en likaså stor tomt och sovrummen ligger nära till badrummet men man får ändå vara beredd så man inte står helt näck när barnen ringer på för att sälja majblommor. 
4. Jag minns att jag var rädd för allt hans hår, speciellt eftersom det var en tjej från bordtennisen, hon såg ut som en varulv plus att hon var mörkhyad. Hon retade mig också så ja, jag mår inte bra när jag ser för mycket hår på kroppen. Sen kittlas pappas skägg också då man pussade honom när man var liten. Uuuh. 


   
SvaraCitera

Glömde fråga 5 på föregående. Nej jag gillar inte att bada då jag har svårt för att simma men går gärna vid vågorna barfota med kläder på. 

1. Kan du gapskratta högt när du läser nått roligt här på Ungdomar.se eller hur blir du när du känner dig svinförbannad över nån? (Irl) ..vissa personer lägger sig ner på golvet och dör av skratt medans andra som jag är helt stela och har blicken fokuserad på vad jag skriver, samtidigt skriver jag fortare när något entusiastiskt händer. 

2. Är du rädd för månskenet när du ska sova? 

3. "Crybaby" gråter du lätt över saker och ting? Jag tänker inte när man har ångest och mår psykiskt dåligt utan när man faktiskt mår bra och gråter, det kan innebära även glädjetårar. Hur ofta gråter du med andra ord?

4. Favoritserie från Cartoon Network förutom Flower Puff Pinglorna och Dexters Laboratorium? 

5. Vad tycker du om mina (SkeletonGirls) frågor jag ställt på denna "tråd" hittills? Skeptisk Glad


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:
Glömde fråga 5 på föregående. Nej jag gillar inte att bada då jag har svårt för att simma men går gärna vid vågorna barfota med kläder på. 

1. Kan du gapskratta högt när du läser nått roligt här på Ungdomar.se eller hur blir du när du känner dig svinförbannad över nån? (Irl) ..vissa personer lägger sig ner på golvet och dör av skratt medans andra som jag är helt stela och har blicken fokuserad på vad jag skriver, samtidigt skriver jag fortare när något entusiastiskt händer. 

2. Är du rädd för månskenet när du ska sova? 

3. "Crybaby" gråter du lätt över saker och ting? Jag tänker inte när man har ångest och mår psykiskt dåligt utan när man faktiskt mår bra och gråter, det kan innebära även glädjetårar. Hur ofta gråter du med andra ord?

4. Favoritserie från Cartoon Network förutom Flower Puff Pinglorna och Dexters Laboratorium? 

5. Vad tycker du om mina (SkeletonGirls) frågor jag ställt på denna "tråd" hittills? Skeptisk Glad

1. Osäker på vad frågan är men kan skratta någon gång ibland 

2. Nej, men det kan vara störande ibland 

3. Har inte varit kapabel att gråta sedan 2012 

4. Scooby doo 

5. Helt ok 


   
SvaraCitera

Frågor:
1. Vilket land tycker du lagar bäst mat?

2. Vilka är sämst: Three Dog Night eller Bay City Rollers?

3. Hur långt är ett snöre?

4. Vilken karaktär i That 70's Show identifierar du dig mest med?

5. Tenderar du att skicka nakenbilder till randoms från nätet?


   
SvaraCitera

Inte Jung:

1. Osäker på vad frågan är men kan skratta någon gång ibland 

2. Nej, men det kan vara störande ibland 

3. Har inte varit kapabel att gråta sedan 2012 

4. Scooby doo 

5. Helt ok 

Samma här på fråga 3, dock vet jag inte din story men har alltid undrat varför jag inte gråter så mycket. Har liksom inte ens gråtit än när min mormor dog förra sommaren och hon har vart den mest betydelsefulla människan för mig och för hela hennes lilla by ungefär. Hennes berättelse var gripande. Jag kan bara gråta när någon dör i mina serier som inte ska dö, annars gör det bara ont i bröstet på mig när någon jag känner försvinner. 
Men om man är bra på att skratta, kan man ha lättare för sig att gråta då mån tro? 


   
SvaraCitera

Inte Jung:
Frågor:
1. Vilket land tycker du lagar bäst mat?

2. Vilka är sämst: Three Dog Night eller Bay City Rollers?

3. Hur långt är ett snöre?

4. Vilken karaktär i That 70's Show identifierar du dig mest med?

5. Tenderar du att skicka nakenbilder till randoms från nätet?

1. Sverige tror jag då jag älskar morfars hemmagjorda köttbullar, mormors hemmagjorda saft och den svenska maten när man besöker gamla hembygdsgårdar eller fikar där och allt är hemmagjort. Annars har Kanarieöarna goda toasts åt turisterna. 

2. Bay city rollers. Vet inte vad nått av de är men three dog nights låter mer lockande som titel. 

3. Hm. Så långt som ett godissnöre kan bli man hade på barnkalas? 

4. Helt kär i that 70s. Hjärta 
Jag är nog mer Michael eller Leo, Leo gillar jag 😀 

5. Nej inte sånna nakenbilder, möjligtvis några koreaner med bara en kavaj på, uppknäppt och handen på bröstet kanske. Lee Jong suk kan va en av dem när han är "hot" men inte min favorit. Han var det förr. 


   
SvaraCitera

1. Skriver du dagbok? 

2. Om du hör några snacka om ett intressant ämne helt random personer tillexempel på bussen. Går du närmare och tjuvlyssnar på samtalet? 

3. Skulle du följa efter en katt om den gick in i en mörk tunnel? Dundundun... Cool

4. Har du gått in i din favorit skog en eller flera gånger och inte hittat ut till den stora vägen? Vad gjorde du då?

5. Är du ett stort fan av Charlie the Unicorn? "Charlieeee, we have to go go the candyy mountain. Yeeeay,chaaarlie.., come on Charlie".


   
SvaraCitera

1. Nej, har nog aldrig ens övervägt att göra det. Inte för att jag egentligen har något emot det, utan snarare för att jag inte ser något syfte med det.

2. Skulle inte gått närmare, men om man inte har något att göra kan man ju alltid underhålla sig med att tjuvlyssna så gott det går

3. Antagligen inte, men kanske om jag inte har något bättre för mig

4. Brukar vara ute och gå rätt mycket och utforska i okända trakter. Normalt håller jag koll på var jag är med kombination av lokalsinne och antingen solens position eller polstjärnan om det är natt. Händer ju däremot, speciellt när det är mulet, att man tappar bort sig lite grann. När det har hänt har jag dock antingen lyckats gissa mig fram till vägen tillbaka eller öppnat mobilen och kollat Google Maps.

5. Känner inte till Charlie the Unicorn, så något stort fan skulle jag inte direkt kalla mig själv

-------------------------

1. Om du brukar rita/måla, vad brukar du ha för motiv? Om du inte brukar göra det, vad skulle du helst använda för motiv om du nu ändå skulle göra det?

2. Vilken stad i världen skulle du helst vilja besöka?

3. Vad skulle du i så fall helst vilja göra i den staden?

4. Hur brukar du bete dig i sociala sammanhang?

5. Vad är din åsikt om Kaiki Deishuu?


   
SvaraCitera

1. Just nu arbetar jag på min andra konstutställning med citatet: "ovanför molnen är himlen alltid blå". Utställningen är min egna manga som handlar om en person vars namn är Geisha och hon dog innan sin födelsedag. Men hon blev en ande. Inspiration av miljöer kommer från ett gammalt dataspel: Theme Park World och en naivistiskt cirkus tröja jag har köpt från en butik i Singapore. 

2. Stockholm.

3. Vet att det finns massa nördbutiker där, nördcafeer osv bara man hittar dem. Sen har jag en stor passion att fota gamla och trånga gränder med kullerstensgator. Fast jag vill gärna besöka andra ställen än gamle stan, då det är enda stället alla pratar om, känns det som. Även en rutten gata kan va lika så sevärd om ljuset ligger rätt till! : D

4. Jag är som en papparazi med mina kameror. 

5. Har inte sett den serien han är med i men läste att han var en Swindler och swindlar är skiiiitcooola. Se bara på min Yamapi i Kurosagi när han pekar på folk som han satt i fängelse med en låtsatspistol och säger: "Bang!" ^_____^ så ja, kaiku låter som en väldigt intressant person! I Believe in that guy Hjärta


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:
1. Nej, har nog aldrig ens övervägt att göra det. Inte för att jag egentligen har något emot det, utan snarare för att jag inte ser något syfte med det.

2. Skulle inte gått närmare, men om man inte har något att göra kan man ju alltid underhålla sig med att tjuvlyssna så gott det går

3. Antagligen inte, men kanske om jag inte har något bättre för mig

4. Brukar vara ute och gå rätt mycket och utforska i okända trakter. Normalt håller jag koll på var jag är med kombination av lokalsinne och antingen solens position eller polstjärnan om det är natt. Händer ju däremot, speciellt när det är mulet, att man tappar bort sig lite grann. När det har hänt har jag dock antingen lyckats gissa mig fram till vägen tillbaka eller öppnat mobilen och kollat Google Maps.

5. Känner inte till Charlie the Unicorn, så något stort fan skulle jag inte direkt kalla mig själv

-------------------------

1. Om du brukar rita/måla, vad brukar du ha för motiv? Om du inte brukar göra det, vad skulle du helst använda för motiv om du nu ändå skulle göra det?

2. Vilken stad i världen skulle du helst vilja besöka?

3. Vad skulle du i så fall helst vilja göra i den staden?

4. Hur brukar du bete dig i sociala sammanhang?

5. Vad är din åsikt om Kaiki Deishuu?

Du måste se Charlie and the Unicorn, är inget stort fan av de för jag retade mig så mycket på rösterna. Därför måste du se för att känna hur retad jag blev på det. Var populärt på Youtube ett tag, mina klasskompisar som visade videorna för mig. Något likt happy tree friends..en smula.


   
SvaraCitera

1. Om du fick planera din död, hur skulle den se ut då? 
Tillexempel så ville sångaren i Shut up flower boy band dö när de gjorde sin första debut, för de var då han skulle va som lyckligast! 

2. Har du ofta "lollipops" klubbor, i dina fickor och suger du endast på de för att se cool och lite sexig ut inför andra? Mycket glad om du inte har tänkt på det förut, så gör det!!! En viktig detalj i de serier jag kollar på alla tjejer faller för, även i boys love!  

3. Vad tror du händer om det skulle falla stora pengar sedlar och mynt ner från himlen över hela världen? 

4. Om du ser någon som glömmer sin plånbok och du faktiskt har chansen att lämna tillbaks den, gör du det eller behåller du den själv?

5. Kan du gå ut och dansa på ett uteställe helt ensam, typ sticky fingers eller rockbaren? Och jag menar helt ensam, alla dina vänner är upptagna eller inte svarar. 


   
SvaraCitera
OyottA

1: dum
2: hela tiden
3: nej (har ingen)
4: ingen...
5: var på UM

1: ålder?
2: vem på UM skulle du helst se i verkligheten?
3: är jag jobbig?
4: kex eller chex?
5: varför svarar du ens på dumma frågetrådar?


   
SvaraCitera

1. 23, fyller 24 i augusti och för att visa hur bra jag är på matte så blir det baklänges: svaret på livets stora gåta. 
2. BlöjaPanda och Inte Jung för guds skull. (Måste ju ha någon som min plan b, vilket i detta fallet blir PlejaDiskPanda). Hjärta
3. nej, du är ett under.
4. Kex, då jag inte kan uttala chex och blir retad även när jag säger chocklad. Så därför är all choklad Kina Puffar för mig. Men Kina är väl godkänt av mig att säga...
5. För att det kändes som om du riktade dina frågor mot mig. To be continued... Hjärta
(rött hjärta för alla kina puffarnas påsar).


   
SvaraCitera