Aviseringar
Rensa alla

Svara på 5 frågor - ställ 5 frågor.


Cobrak

mina fräsiga svar
1. inte druckit oboy på flera år, blev jäkligt sugen nu dock. kall oboy skare vara!

2. lav älskar ju å banna folk så vill ej ge hnm den tillfredställelsen Cool säger rutten pga kan muta med anime

3. nalle puh! sitta å kränga honung hela dagen är åtråvärt asså (+ har en grej för honeycombs)

4. idek

5. all spicy mat (gärna m grön curry)

mina fräsiga frågor
1. om du hade blivit gripen för något, vad hade du blivit gripen för då?

2. vad är det pinsammaste du gjort på skolan/jobbet?

3. vilken ost är bäst?

4. ananas på pizza, yay/nay?

5. vilken är din bästa svordom? 


   
SvaraCitera
Cobrak

Asstriid:
1. Vill nog inte träffa någon men Cobrak kanske Cool

eyyy Cool

(hoppa denna kommentaren höhö)


   
SvaraCitera

1. Om det vart en serie "tagen för smygfoto" nånting inom paparazzi eftersom de brukar smita in genom bakvägar och sen bli tagna. Jag ångrar mig annars innan jag blir tagen eftersom jag tänker så mycket och ibland måste stå still. Ett annat alternativ är om jag inte är ensam skulle det vart som heavenly forest men de blev aldrig gripna, däremot var tjejen lite nervös första gången hon skulle över grinden till en förbjuden plats.
Jag brukar bli tagen av mamma när jag provat kläder och inte vikt de rätt eller inte skruvat åt korken på tandkrämstuben. 
2. Inte pinsamt men hörde nån sa "oj" när jag skulle springa efter en kund och jag småsprang men det var fort för och vara mig. På folkhögskolan har det vart när jag tjuvfilmat filmkvällar och det vart nått allvarligt snack. Har redan berättat om min crush på gymnasiet men det var inte pinsamt efterhand, för mig var det mer grupptrycket. Det som var riktigt pinsamt var när jag inte kände igen min killkompis efter alla nya hårfärger och hoppades det var en ny, snygg kille. 
3. H-ost, Jarls berg, prästens eller vad den trekantiga heter med svart plast, vem kan ostar!? Brunost är äcklig slår vad om att du inte vet vad det är, mögelost är endast gott till kyckling och mjukost är gott att ha på pepparkakor. 
4. AnANAS yaaaay! (Ej färsk!) 
5. Helvete och hata men jag har inte sagt hata nu på länge. 

1. Har du sett videoklippet/låten puddi puddi? 
2. Vad är de sötaste sockarna du sett? 
3. Vilken är din dröm klocka? 
4. Mardröm efter action film eller clown film? Vilka filmer föredrar du få mardröm ifrån? 
5.  Hur snabbt vet du information innan det kommit ut tillexempel bio? 


   
SvaraCitera

1. Nej men kan se om du vill, voila! så nu har jag sett den ^^
Väldigt konstigt, aldrig förstått mig på pudding, aldrig ätit. Känns som att det skulle vara hemskt att stoppa den konsistensen i munnen. Men låten var iallafall en sådär åttaåring som skriker puddi pudding i två och en halv minut med inslag av japanska kommentarer om puddingen ifråga. Alltsammans medan en gul illa upplöst halvpyramid som ska föreställa ett tecknat huvud studsar omkring bland färgglada stjärnor och i ett storstadscentrum. Det ska vara en reklam för någon sorts pudding tydligen.

2. Sockar, de var rosa-gula med vita mini anti-halk stjärnor av gummi undertill.

3. Klockor är rätt berett, gillar ljuden ifrån metallklockor på byggnader eller liknande, särskilt gillar jag kopparklockor blandat med sandsten inslag, lite mindre variant men som ändå inte går att lyfta själv.
Gillar inte armbandsur särskilt med såg en på nätet för några år sedan som jag kände att jag bara måste köpa men tappade bort sidan där de sålde. Annars blir det väl den som var min favorit.
Väckarklockor avskyr jag så de åker bort direkt.
Vanliga väggklockor eller golvklockor tycker jag inte så mycket om, känns inte så speciellt för mig, mer att bara se vad tiden på dygnet är.

4. Nej, har aldrig fått efter action eller clownfilm, föredrar inte att få ifrån någon, eller kanske om det är sällan, kan vara spännande då och då, i sådant fall föredrag jag nog någon film i extrema förhållanden, inte typ under vatten, men uppe på snöstormsberg, vulkanutbrott, sandstorm eller så kan vara coolt eller om man faller fritt ifrån ett flygplan kan nog vara coolt fast läskigt.

5. Förstår nog ej. Men brukar inte ha knas på kommande filmer, ibland ser jag trailer eller nyhet om att en film är i görningen långt i förväg men det varierar ju såklart, går inte säga att jag vet information om alla filmer 26 dagar i förväg. Kan förstått frågan fel :X

----------------------------------------------------------

Nu var jag osmart och kom inte på frågor innan jag började svara, därför blir de sisådär.

1. Förvånas du över att ordet sisådär inte ses som felaktigt/icke-autocorrect?
2. Hur cool stil har hon och visst är det här urcoolt? 

3. Hur kommer det sig att det finns persiska mattor, språket persiska och till och med persikor när inte landet Persien ens finns längre?
Vore inte det i så fall lite som att säga språket sovietiska, sovietiska mattor osv... vilket vi inte gör.
4. Hur effektivt är flaskpost?
5. Fick slut på normala frågor så... Har du någonsin träffat någon som ser trevligare ut än フランク永井?
gsdgahjhhds.png


   
SvaraCitera

Jag gör om min sista fråga till:
5. Stödjer du någon insamling och i sådant fall vilken?


   
SvaraCitera

1. Jag använder inte ordet sisådär. 
2. Det är coolt i början precis som med lets dance och konståkning, roligare att höra på eftersnacket än vad som händer med dansen. Vem är hon på rullskridskor, vad är hennes drömmar och mål med det, kan man få se mer eller försvinner hon efter det? Skeptisk
3. De saknar väl sitt hemland, lär man sig ett språk utantill då har det vart roligt att lära sig det, vissa glömmer när det blir tråkigt. En del saker är bara kvar.
4. Jag vet inte hur många som gör det men har sett det mycket i Photoshop så där är det effektivt. Kan kompis böckerna ha kommit efter flaskpost? Jag hade hellre velat gömma en kista under marken. Söt
5. Höhö, jag gav 100kr till mina asiatiska gruppchatter som vi har lite tävlingar och för dem behöver vi priser. Kanske vinner en ful alpaca eller häftiga hörlurar på ett quiz. Sedan gav jag boktips och filmtips till min diagnos förening men det blir nog inget mer av det. 

Mina frågor: 
1. Vad kan man göra för att få ett intressantare hår, frisör eller produkter? Vad hade du gjort med ditt hår för och få det bättre? 
2. Känner du någon som gör eget schampo? 
3. Är nagellack dyrare än ett paket cigaretter? 
4. Rosa eller grön? 
5. Vad är det som är så coolt med kristaller runt halsen osv? 


   
SvaraCitera
Cobrak

1. eftersom mitt hår är torrt, krulligt och långt måste jag köpa a shit ton of hårprodukter. schampo utan sulfater, väldigt moisturizing balsam utan silikon och hårinpackningar/hair masks. köpte en med banandoft nyligen, älskar den. känner mig som en levande banan atm.

2. har en hel del vänner som utbildar sig till frisör, men några egna schampon tillverkar de inte. isf hade jag tvingat dem att göra ett extra bra schampo med typ kaffedoft till mig Cool

3. ye, förutsatt att det inte är ett budget-nagellack

4. grönt > rosa

5. vissa gillar lite bling bling runt halsen antar jag

1. om du blev arresterad utan förklaring, vad skulle dina vänner och familj anta att du hade gjort?
2. vilken är den mest fantasifulla förolämpningen du kan komma på?
3. vad är några saker som är okej att göra ibland men definitivt inte okej att göra varje dag?
4. vilket är det roligaste namnet du hört/sett irl?
5. vilket är det konstigaste smeknamnet någon gett dig? 


   
SvaraCitera

1. Haft en gammal pryl på mig när jag gått in i en butik som haft samma, går alltid med tröja in i butiken som sedan har den tröjan kvar. Skrämmande!
eller så har jag köpt cigg till någon och det blivit fel på kvittot, kanske någon har sett vad jag har köpt.

2. Va vacker du är. 
3. Röka kanske. Äta chips. 
4. Love, det var något mer som det de hade använt i en serie. Joy tillexempel. Summer, autumn. Min väninna, Gun.
Jag trodde det var ett killnamn efter angel och gun.
5. Marrebarre och fröken. Det finaste och nyaste är moster marmelad. 

1. Vad tycker du om att säga bara för att det är roligt? 
2. Vill du helst vara ett barn, en liten knähund, rådjurs unge.. ?  
3. Har du sett något läskigt i brevlådan? 
4. Är du snabb på att fånga saker som blåser iväg?
5. Kan du vara en dag i stan utan plånbok?


   
SvaraCitera

1. Alltid när någon ställer en antingen eller-fråga svarar jag alltid med ja, vilket tekniskt sett är korrekt om man tänker sig att det är ett logiskt "eller". Iofs kanske det är mer att vara dryg än att vara rolig.
2. En knähund. Hundar verkar må bra och ha det roligt, mycket mer än vad jag klarar av.
3. Nä, min brevlåda brukar vara tämligen fredlig.
4. Hyfsat
5. Absolut, är man så pass snål som jag är så är det inga som helst problem

1. Varför slösar du tid på den här tråden när du kan räkna ner i räknetråden istället?
2. Vad är den bästa icke-sexuella känslan som finns?
3. Vilken typ av pizza är bäst?
4. Hur länge brukar du duscha?
5. Vart skulle du helst vilja resa och jobba i ett år, om det inte fick vara i Europa?


   
SvaraCitera

1. Därför att jag aldrig använder dator, och då är det alldeles för oproduktivt.
2. Att klia där det är som kantigast på käkbenen. 
3. Calzone är ett ganska säkert kort
4. 20-40 minuter
5. Kanada

1. Vilken skådespelare blir du helst bortgift till?
2. Vilket klädesplagg är riktigt fult?
3. Vilken umare har påverkat dig mest?
4. Vad är ditt första minne?
5. Vilken egenskap är din sämsta?


   
SvaraCitera

1. hmmm Sean Penn
2. Tyckte jeans med hög midja förut men har ändrat inställning, blusar är inte så fint
3. brk_g
4. gjorde sönder ett örngott och fick en dinochoklad
5. vill inte testa nya metoder 

1 Vad dricker du helst?
2 Har du varit i slagsmål?
3 Är du nöjd med vad du har på kontot?
4 Tror du att det är en myt att kor idisslar?
5 Kan du springa snabbare än din närmaste vän?


   
SvaraCitera
Cobrak

1. vatten elr redbull (ska vara riktigt kallt oxå)

2. aa, någon enstaka gång. sedan upptäckte jag att verbal provokation existerar, mkt roligare

3. har blivit ganska skicklig på att spara pengar(ett undantag är när jag impulsköper spel elr annat bra skit), så ja

4. nej, kor idisslar så de ständigt kan producera chokladmjölk. it’s a fact

5. vi båda är fysiskt inkapabla å springer inte om det inte är livsnödvändigt, tror dock hon är snabbare än mig

1. om du blev arresterad utan förklaring, vad skulle dina vänner och familj anta att du hade gjort?
2. vilken är den mest fantasifulla förolämpningen du kan komma på?
3. din favorit svordom?
4. vad är några saker som är okej att göra ibland men definitivt inte okej att göra varje dag?
5. har du mkt självkontroll? dvs, kan du nöja dig med en liten mängd av något eller är du mer åt ”allt eller inget”-hållet?


   
SvaraCitera

1. Någon typ av cyberbrott antagligen
2. "Din flygande gåsfjäder" var det bästa min fantasitorra hjärna kunde komma på på rak arm
3. Fuck, kort och koncist
4. Äta snabbmat, stanna hemma, vara vaken hela dygnet
5. Ja, förutsatt att jag faktiskt vill kontrollera mig. När det gäller mat och dryck släpper jag ofta på hämningarna för att kunna njuta av livet.

1. Vilken del av Sverige har bäst natur?
2. Vilken del av Sverige har bäst människor?
3. Vilken del av Sverige är bäst överlag?
4. Vad gör dig arg?
5. Vilken nuvarande eller tidigare moderator/admin här på UM har varit bäst?


   
SvaraCitera

1 norrland
2 skåne eller norrland
3 norrland
4 orättvisa
5 får säga time 

1 vilket är det bästa namnet på en katt?
2 varför heter inte din katt det?
3 har du fyndat något på second hand nyligen?
4 vad är det finaste du skapat?
5 vilken bok läste du senast?


   
SvaraCitera

1. Optimus prime säkert Cool
2. Jag blandar ihop mina gosedjurs namn så de har bara Linus,Tamaki, Takumi och Bruno. Slutat ge de andra namn. 
3. Vad var det.. det vet du. Senast en clown mask från Ikea, annars inga gosedjur eftersom det kan finnas risk för djur i så är väldigt försiktigt med vad jag handlar där. 
4. Även om jag gjort den största tavlan nu är det inte den finaste, och den finaste fick jag inte så mycket beröm för som jag trodde. Tröttnade på storleken, clowntavlan var sprucken men den är mer min stil och den finaste blev såld. Gråter fortfarande över det inombords, inspiration efter frogger och en tavla med flygande sköldpadda.
5. Läser fortfarande "den lilla bokhandeln runt hörnet" 

1. Vilka författare är de första du nämner? J.K Rowling.. 
2. Vad tycker du om bokmässan? 
3. Vad är det fulaste namnet på en katt? 
4. Hur många namn kan ett husdjur ha? 
5. Är sängen viktig för dig hur den ser ut?


   
SvaraCitera