Aviseringar
Rensa alla

Svara på frågorna


Ämnesstartare

Jag är ADOPTERAD från RUMÄNIEN om nu vissa reagerar på det fast att jag är 18 år och med ibland ganska mkt skägg och tror jag är äldre...

Jag blir uppfattad av många. Att jag är en rent av allmän rolig person men umgås med jag får det intrycket att jag tydligen ska vara väldigen social och har inge svårt för att hålla hemligheter.


   
Citera
Ämnesstartare

Det var inga frågor. luris[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trro det kan ha att göra med tidsrytmen och folks astrala medvetande det med att de uppfattar dig. Sedan ska du ej vara ledsen för det året du föddes var saturnus och nupiter i korsande banor vilket innebär kaos för många människor på jorden(jag också).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skrev fel förut. Jag behöver en accistent och en spion/detektiv gärna just dig

Är du online ofta:
Ungefär hur många timmar per dag:
Hur hårt kan du jobba:
Hur mycket vill du det här (procent):

Du får betalt i kramar och gåvor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Det var inga frågor. luris[sad]

många frågor inga svar.......

Matilda1988:

Trro det kan ha att göra med tidsrytmen och folks astrala medvetande det med att de uppfattar dig. Sedan ska du ej vara ledsen för det året du föddes var saturnus och nupiter i korsande banor vilket innebär kaos för många människor på jorden(jag också).

tack.. det hjälpte mig aqtt förstå lite mer än förut men fortfarande kompilcerade frågor som jag inte kan förstp etthundra procent.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

tack.. det hjälpte mig aqtt förstå lite mer än förut men fortfarande kompilcerade frågor som jag inte kan förstp etthundra procent.

lugnt gumman 🙂 ställer alltid upp om du vill snacka.....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aspie:

Skrev fel förut. Jag behöver en accistent och en spion/detektiv gärna just dig

Är du online ofta:
Ungefär hur många timmar per dag:
Hur hårt kan du jobba:
Hur mycket vill du det här (procent):

Du får betalt i kramar och gåvor

Är du online ofta: ja
Ungefär hur många timmar per dag: hm kanske ca 10 i genomsnitt men dt varierar sover ganska mkt också
Hur hårt kan du jobba: väldigt hård om jag vill om det är ett spännande jobb
Hur mycket vill du det här (procent): etthundrTIE

Om jag skulle skriva en motivering till att vara accistent och spion/detektiv så skulle jag skriva att är ofta bra på att lista ut mkt om personer, vet vad personer håller på med vad de tänker men de vet ingenting om mig jag e hemlig... som 1 spion. Även bra betalning är ett plus till att jobba hårt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grattis till segern jobbet du kan börja direkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okmk sätter igång direkt tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera