Aviseringar
Rensa alla

Svara på mina frågor


Ämnesstartare

Har funderat på detta ett tag nu och vore väldigt tacksam ifall någon kunde svara på mina frågor

Hur gammal kan en bladlus bli?
Har fästingar några känslor?
Kan en myra anse att att en myra är attraktivare än en annan?
Kan en humla på något sätt njuta? Typ genom att bli klappad på eller ligga i solen och steka.
Tycker katter att det låter lika konstigt när vi pratar som vi tycker när de jamar?
Finns det någon mer varelse än människan som kan uppskatta exempelvis konst?


   
Citera

kan människan uppskatta konst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

kan människan uppskatta konst

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, fattarula


   
SvaraCitera

Tula:

fattaru

ge mig 100 spänn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

ge mig 100 spänn

Ge mig 40 kaniner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula:

Hur gammal kan en bladlus bli?

Beror väl på hur den lever, om den äter nyttigt och sånt där och håller sig undan från nyckelpigor!

Tula:

Har fästingar några känslor?

Isf borde dom inte hålla på att suga blod ifrån andra stackars varelser[mad]

Tula:

Kan en myra anse att att en myra är attraktivare än en annan?

Alla vill väl sätta på drottningen, eller?

Tula:

Kan en humla på något sätt njuta? Typ genom att bli klappad på eller ligga i solen och steka.

Dom brukar brännas om man klappar på dom, så tror inte dom gillar det riktigt[sad]

Tula:

Tycker katter att det låter lika konstigt när vi pratar som vi tycker när de jamar?

Skulle inte du tycka att en människa låter konstigt om den pratar bebisspråk och börjar gulla med dig?[confused]

Tula:

Finns det någon mer varelse än människan som kan uppskatta exempelvis konst?

Ja


   
SvaraCitera

Jag brukar alltid be om blandfärs, så jag garanterat vet att det är minst två djur som dött för mina maträtter.
The human kind prevails.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur gammal kan en bladlus bli?
64 år gamla, fredrik reinfeldt tycker dock dom skall jobba till åtminstone 67 års ålder.
Har fästingar några känslor?
De kan bli väldigt fästa vid människor och diverse djur.
Kan en myra anse att att en myra är attraktivare än en annan?
En schysst drottningmyra gör vilken enkel myrkille som helt tokig medan en vanlig arbetsmyra känns ganska alldaglig.
Kan en humla på något sätt njuta? Typ genom att bli klappad på eller ligga i solen och steka.
När den flyger och surrar runt och irriterar någon stackars solande ungdom som ligger på gräsmattan och göttar sig så känner humlan den typen av tillfredsställelse som denis leary bäst illustrerade i låten "asshole"
Tycker katter att det låter lika konstigt när vi pratar som vi tycker när de jamar?
Katten ger blanka fan i dig, det är en del av charmen.
Finns det någon mer varelse än människan som kan uppskatta exempelvis konst?
Katter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Skulle inte du tycka att en människa låter konstigt om den pratar bebisspråk och börjar gulla med dig?

Detta är ju standard för mig[crazy][crazy][crazy]

dazed:

[love]

Och där kom min riddare i sin skinande rustning och besvarade alla mina frågor. Nu kan jag sova mycket gott i natt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula:

Och där kom min riddare i sin skinande rustning och besvarade alla mina frågor. Nu kan jag sova mycket gott i natt.

Samtidigt kan det vara mycket att ta in.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Samtidigt kan det vara mycket att ta in.

Ja, men jag har en plan. Tänker ta en fråga och ett svar i taget. Börjar med att fundera på hur Fredde tänkt att döda bladlöss ska kunna jobba. Faaan, ännu en obesvarad fråga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula:

Ja, men jag har en plan. Tänker ta en fråga och ett svar i taget. Börjar med att fundera på hur Fredde tänkt att döda bladlöss ska kunna jobba. Faaan, ännu en obesvarad fråga.

Hur som helst tar Fredde ansvar för Sverige.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Hur som helst tar Fredde ansvar för Sverige.

Vilken grym snubbe. Honom skulle man va kompis med

En till fråga, jag har druckit en halv liten såndär flaska med cola och behövt kissa kanske 5 gånger den senaste timmen. Varför?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula:

Vilken grym snubbe. Honom skulle man va kompis med

Ja sitta och lyssna på da buzz och oa hela natten ja hela natten med ers excellens himself vore ju ganska gemytligt.

Tula:

En till fråga, jag har druckit en halv liten såndär flaska med cola och behövt kissa kanske 5 gånger den senaste timmen. Varför?

Tant börjar bli gammal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Ja sitta och lyssna på da buzz och oa hela natten ja hela natten med ers excellens himself vore ju ganska gemytligt.

Kan man skicka vänförfrågan på facebook tro? Eller är det lite för påfluget?

dazed:

Tant börjar bli gammal.

Se där ja, visste väl att allt skulle gå åt helvete efter min artonde födelsedag.


   
SvaraCitera