Aviseringar
Rensa alla

Svara på sms i sömnen


Ämnesstartare

Alltså.. this freaks me out, lite.

Fick ett sms långt efter jag hade lagt mig, 00:33 (lade mig 11<3) och tydligen hade jag, 7 minuter senare, svarat på det med ett tomt sms :s vaknade på morronen med ett "tack för det tomma :(" jag blev helt ställd...

Hurfan kopplar hjärnan att ta upp mobilen från bordet breve, trycka in knapparna o lägga tillbaka den där den var... NÄR MAN SOVER? :))))
och nej, jag går inte i sömen (jag har nog gjort det 2 gånger i hela mitt liv, och då var jag liiite medveten om det iallafall)


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Kan ju vara så att man är så trött att man gör helt fel, råkar skicka ett tomt sms och glömmer det.

Har vaknat och sedan gjort saker i vaket tillstånd och sedan somnat om och glömt det eller haft väldigt svaga minnen av det flera gånger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sånnt händer vel xD jag stänger av alarmet på mobilen i sömnen o har även hänt att jag svarat i telefonen i sömnen [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Kan ju vara så att man är så trött att man gör helt fel, råkar skicka ett tomt sms och glömmer det.

Men det är helt sjukt... Jag hade nog somnat ca 1 timme innan det smset.. O_o okej om jag hade vaknat av det lixom.

minimojen:

har även hänt att jag svarat i telefonen i sömnen [zzz]

XD haha det har min kompis gjort, jag dog typ i luren när han var helt borta


   
SvaraCitera

Har svarat i telefonen i sömnen och sagt "Ja, jag är vaken". [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fräckt! Skicka-sms-när-man-går-i-sömnen-sova! [bigsmile] Det vill jag också kunna! [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

XD haha det har min kompis gjort, jag dog typ i luren när han var helt borta

jag dog när mina polare berättat det för mig efteråt. Har råkat säga ett o annat jag inte borde sagt [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

minimojen:

jag dog när mina polare berättat det för mig efteråt. Har råkat säga ett o annat jag inte borde sagt [tard]

XD som vadå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

minimojen:

o har även hänt att jag svarat i telefonen i sömnen [zzz]

jag är värre. jag råkade svara i min pojkväns mobil i sömnen.. jag sa bara "mmm".. sen la jag mobilen på pojkvännen och man hörde typ "hallå? haaaallåååå?"
Pinsamt [sad][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

XD som vadå?

avslöjat fel saker om mig själv o vänner bla. inte så lyckat [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

jag är värre. jag råkade svara i min pojkväns mobil i sömnen.. jag sa bara "mmm".. sen la jag mobilen på pojkvännen och man hörde typ "hallå? haaaallåååå?"
Pinsamt [sad][blush]

fan vad pinsamt [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

minimojen:

fan vad pinsamt [blush]

som fan [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har tydligen svarat när jag sovit och sen inte sagt något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså när det ringer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En gång åkte jag till Oslo i sömnen och sedan hem igen [tard]


   
SvaraCitera