Aviseringar
Rensa alla

svåra problem


Ämnesstartare

ironi ironi förstå min ironi kära bin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: ironi ironi förstå min ironi kära bin

Förstår ej ironi, my bad 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedda:

Förstår ej ironi, my bad 🙁

JA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: JA

Jomen serru!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AHHHH! Beror på om du vill dansa mycket, själv tycker jag det är svårt att dansa i klänning och kjol men det är de som är snyggats tycker jag! Så då får man dra ner klänningen/kjolen hela tiden för att den åker upp >:( Hatar det... Men ändå har jag typ alltid på mig det haha 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload:
AHHHH! Beror på om du vill dansa mycket, själv tycker jag det är svårt att dansa i klänning och kjol men det är de som är snyggats tycker jag! Så då får man dra ner klänningen/kjolen hela tiden för att den åker upp >:( Hatar det... Men ändå har jag typ alltid på mig det haha 😛

hahaha asså precis gumman


   
SvaraCitera

har samma tänkte typ ta en vit långklänning jag aldrig använder men ah den ser somrig ut sen ba hm tänk om jag ska ha mens nu? jobbigt att va för full och få mens när man sitter i en vit jävla klänning så jag ska nog safea med nåt annat. VAD. venne. blire ens fest?? ne. får vika ut mig på balkongen o hoppas få HAFF på så sätt istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:
har samma tänkte typ ta en vit långklänning jag aldrig använder men ah den ser somrig ut sen ba hm tänk om jag ska ha mens nu? jobbigt att va för full och få mens när man sitter i en vit jävla klänning så jag ska nog safea med nåt annat. VAD. venne. blire ens fest?? ne. får vika ut mig på balkongen o hoppas få HAFF på så sätt istället

stoppa in en tampong innan bara


   
SvaraCitera

amsi:

stoppa in en tampong innan bara

meh fittan blir ju ledsen om man tampongar den utan att ha mens


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

meh fittan blir ju ledsen om man tampongar den utan att ha mens

inte om det händer sällan


   
SvaraCitera

amsi:

inte om det händer sällan

råkade hända för några dagar sen :S

och för några månader sen säkerhetstampongade jag innan jag studiebesöksjobbade på en hästgård
började blöda i fittan av det. fan vad känslig jag är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

råkade hända för några dagar sen :S

och för några månader sen säkerhetstampongade jag innan jag studiebesöksjobbade på en hästgård
började blöda i fittan av det. fan vad känslig jag är

mysigt värre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror på hur avslappnad du är i kjul. Oavsett kanske något som inte ser helt miserabelt ut om man får rödvin på? Gå att röra sig i + känna sig bekväm och sassy i. Plus går att komplettera med något på kvällen så man inte blir uppäten (på det jobbiga kliiga sättet) eller fryser extremiteter av sig (här brukar jag faila). Står inför samma utmaning. Är jävligt snygg i det mesta dock.Kanske du också är, venne. Hade vi kunnat prata, men går inte pga inte lockad av fisting och nu ska jag gå och gråta över vår olyckliga kärlek.

Meneh..eh, lycka till och så!


   
SvaraCitera