Aviseringar
Rensa alla

svarar inte när jag smsar


Ämnesstartare

det är så att jag gillar en på mitt arbete, nu är det så att jag frågade på sms om hon hade lust att umgås om hon inte jobbade mycket nästa vecka, men hon har inte svarat..
varför tror ni inte att hon har gjort det?
när hon var inne på facebook senare så svarade hon inte när jag sa hej heller o när jag tänker på det så har hon inte svarat på sms de senaste gångerna som jag har skickat..
anars under arbetet så har vi jätte skoj ihop o tycker det vore konstigt omhon bara ville umgås där..
svar tack..


   
Citera

hon vill inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

malber:

hon vill inte

tycker det vore konstigt om hon inte vill, när vi skrattar o har det jätte kul på jobbet..

kan det inte vara så att hon bara är blyg över att ses?
även om hon inte verkar vara den blyga typen som person..
ska jag fråga henne öga mot öga istället snart eller blir jag för på då??


   
SvaraCitera

fråga henne IRL ist?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

fråga henne IRL ist?

jo funderar på det, men blir jag inte för på nu då eller?
är jätte närvös inför att se hur hon reagerar idag när vi jobbar samtidigt, men får gå fram o säga hej när hon jobbar o se hur hon verkar vara


   
SvaraCitera

janneboy:

men blir jag inte för på nu då eller?

Du får helt enkelt se hur hon verkar när du träffar henne, det är ingenting som vi direkt kan hjälpa dig med. Lycka till dock.


   
SvaraCitera

Snacka om att inte kunna ta en hint.


   
SvaraCitera

Haha, fetaste dissen. Bara lägg ner, hon är nte intresserad.


   
SvaraCitera

janneboy:

när vi skrattar o har det jätte kul på jobbet..

De flesta Svenskar (inte alla och ingen offense) är såna att man umgås och har roligt på jobbet men utanför är man kall och hård. Att umgås på jobbet menas inte automatiskt att man är kompisar bara sådär. Verkar vara en helt vanligt situation och bästa sättet att närma sig henne är att fortsätta umgås på jobbet och när ni känt varandra längre( uppåt halvåret) så kan man gå längre,annars kommer hon att se dig som desperat och läskig


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

janneboy:

hon har inte svarat..

Det kan vara så att hon tycker det skulle kännas dumt att skriva att hon inte vill. Vad skulle hon säga till dig på jobbet då..? Men jag förstår att du vill ha svar.. fråga irl, det är det bästa. Jag tycker det skulle kännas jättekonstigt att umgås med en kille på jobbet om jag inte hade svarat på hans sms..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mullis711:

Verkar vara en helt vanligt situation och bästa sättet att närma sig henne är att fortsätta umgås på jobbet och när ni känt varandra längre( uppåt halvåret

jag har jobbat dig i ca ett halvår nu, men du har säkert rätt att bara fortsätta o umgås.. hon funderar på att vara med på min syrras nyårsfest, det skulle vara jätte skoj.. nu när jag såg henne på jobbet idag så var allt nästan som vanligt, hon sa att hon glömde svara, men är ju tveksam på det, men ska försöka fråga henne irl istället nån gång snart.. för jag gillar henne så otroligt mycket, tänker på henne hela tiden o varje natt drömmer jag om henne.. men vill ju förstås inte vara för på så hon känner sig tvingad att umgås


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dansanattenlång:

Jag tycker det skulle kännas jättekonstigt att umgås med en kille på jobbet om jag inte hade svarat på hans sms

det kommer väl bli lika konstigt om jag frågar irl? kände idag i början av dagen att vi väl inte var lika nära som tidigare o jag kände mig ju sviken också, men nu när jag gick hem så var nog det mesta som vanligt.. har tom fått ett vanligt sms av henne när jag skrev en grej till henne nyligen..men vill bara ha nåt därhon säger att hon vill ses 😀


   
SvaraCitera

Hon orkar inte svara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Hon orkar inte svara.

vad menar du med det? 😛


   
SvaraCitera