Aviseringar
Rensa alla

svarar inte när jag smsar


Ämnesstartare

om man säger såhär då, hur bjuder jag ut henne utan hon skatro att det är nån slags dejt?? för säkert det hon tror att det ska vara, men först o främst vill jag bli jätte bra kompis med henne


   
SvaraCitera

Du ligger efter i ditt datanördande young padawan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Du ligger efter i ditt datanördande young padawan

vad menar du med det???
jag sitter inte alls mycket vid datan, så ärdet tråkigt med data spel, nästan all tv-spel med, spelar bara om jag är med kompisar


   
SvaraCitera

[crazy][love]


   
SvaraCitera

janneboy:

vad menar du med det???

Vi som ej kan få tjejer sitter vid datorn och försöker kompilera förbannad asmkod i cmd jävla win utan nasm! [mad]


   
SvaraCitera

janneboy:

hon funderar på att vara med på min syrras nyårsfest, det skulle vara jätte skoj.. nu när jag såg henne på jobbet idag så var allt nästan som vanligt, hon sa att hon glömde svara, men är ju tveksam på det, men ska försöka fråga henne irl istället nån gång

Om hon svarar jag så perfekt men annars som sagt låt det fortsätta lite till iallefall då hon inte verkar helt säker själv på situationen. Gillar hon nån speciell mat? isåfall säg åt syster din att göra just den maten så kanske hon känner sig mer triggad att komma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mullis711:

Gillar hon nån speciell mat? isåfall säg åt syster din att göra just den maten så kanske hon känner sig mer triggad att komma

tack för tipset, det viktigaste av allt för mig är att bli så bra kompis som möjligt, för vill verkligen umgås med henne, men det var väl de jag var lite rädd från början, att hamna i kompis träsketo då är man fast där, känns det som. men hellre det än att inte få umgås med henne alls på fritiden


   
SvaraCitera

janneboy:

vad menar du med det? 😛

Att hon inte har lust helt enkelt. Svarar själv sällan på sms för jag inte har någon lust. Inte för att vara elak.


   
SvaraCitera

Säger nog som de flesta andra, hon verkar tyvärr inte intresserad av att träffa dig utanför jobbet. Hon "glömde" antagligen svara eftersom hon tyckte att det skulle bli för pinsamt på jobbet om hon skulle säga nej. Tycker inte du ska fråga henne igen men detta är såklart bara min åsikt. Gör det du känner är bäst!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

biff_daanne:

Tycker inte du ska fråga henne igen

men kan jag inte fråga henne igen, om jag tex bjuder ut flera, så man blir en grupp, kanske blir bättre då, så det inte blir lika stelt som det annars kan bli när bara hon o jag träffas första gången, så kanske hon vill bara umgås senare själv, vi två.. för just nu vill jag bara vara så bra kompis med henne, inget annat


   
SvaraCitera

För att hon inte vill.


   
SvaraCitera

janneboy:

men kan jag inte fråga henne igen

Personligen så tycker jag inte det, i alla fall inte nu direkt efter att hon "dissade" dig. Kanske borde vänta lite? [smile]


   
SvaraCitera

janneboy:

det kommer väl bli lika konstigt om jag frågar irl?

nej?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

biff_daanne:

Personligen så tycker jag inte det, i alla fall inte nu direkt efter att hon "dissade" dig. Kanske borde vänta lite

kanske du har rätt, men ska försöka övertala henne att komma på syrrans nyårs fest, dåblir vi ju en grupp, o då tror jag det blir lättare för henne, o det blir ju inte som en dejt som hon säkert tror att det skulle bli annars om bara vi två ses ihop.

men vill verkligen umgås med henne, finns någ inte många roligare tjejer eller killar för den delen, alltid nån rolig historia.


   
SvaraCitera

janneboy:

men vill verkligen umgås med henne, finns någ inte många roligare tjejer eller killar för den delen, alltid nån rolig historia.

Lycka till [smile]


   
SvaraCitera