Aviseringar
Rensa alla

Svarar med NOLL entusiasm


Ämnesstartare

och helst nåt i stil med "det spelar ingen roll för mig" eller "kanske det" eller "jo, det kan vi" men med verkligen ingen entusiam eller intresse alls.

Detta på frågor som:
Ska vi hitta på något kul?
Ska vi ses ikväll?
Vad sägs om att se en film?
Vill du sova ihop i natt?

Typ en gång på 8-9 frågar han eller låter lite entusiastisk. Men vadå, vill han inte ses/göra nåt oftare än så? eller vad är det frågan om?

Jag har sagt till att det är skittrist när han låter så men han säger bara att "sån är jag".. Och "jag trivs med att spela datorspel" (typ 10 h per dag utan problem)

Tjejer, gör era killar också så här? har ni löst det?
Killar, (ni som svarar så här) vad menar ni egentligen??


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

(min pojkvän alltså =))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han verkar ju inte vara så pepp. Tror att han har tröttnat på hela flickvänsgrejen. Eller hela livsgrejen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

tröttnat på hela flickvänsgrejen.

Eller bara tröttnat på trådskaparen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är nog du som har ett för högt tempo och är lite för ytlig. En klassiker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Det är nog du som har ett för högt tempo och är lite för ytlig. En klassiker.

för ytlig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Det är nog du som har ett för högt tempo

Word.

TS, var likdan förr, hetsig som fan. Numera är det mer chillat och vi måste inte ha OMG-LOL-SKITKUL hela tiden och vårat förhållande är mycket bättre. Vi har mycket roligare nuförtin också, även om vi inte gör något. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

Vi har mycket roligare nuförtin också, även om vi inte gör något.

vårt umgänge består till 80% av den vakna tiden med att han sitter vid datorn och jag vid tv:n. Vi bor inte ens ihop... [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

vårat

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majan:

vårt umgänge består till 80% av den vakna tiden med att han sitter vid datorn och jag vid tv:n. Vi bor inte ens ihop... [chocked]

Här med. Vi bor ihop nu, men det var så innan också. Sitter vid min bärbara också. Klart vi gör annat också, han jobbar konstigt också.

Om ni inte bor ihop och du tycker det är jobbigt - har du provat vara mindre med honom? Om ni är 5 dagar i veckan, var bara 3 ett tag?
Han kommer säkert anstränga sig mer och ni inte ses så ofta. 🙂

mopsen:

[no-no]

Vadå? 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]

I love Lucy:

Om ni inte bor ihop och du tycker det är jobbigt - har du provat vara mindre med honom? Om ni är 5 dagar i veckan, var bara 3 ett tag?
Han kommer säkert anstränga sig mer och ni inte ses så ofta. 🙂

nej, men jag borde verkligen prova. det är så svårt bara för jag är arbetslös och mina närmsta vänner är ute och reser så är rätt ensam. O söker mig lätt till honom för att slippa vara själv så mycket. Men får väl försöka roa mig på annat sätt ändå. Tack för bra svar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majan:

men jag borde verkligen prova. det är så svårt bara för jag är arbetslös och mina närmsta vänner är ute och reser så är rätt ensam.

Jo, ett tag iaf. Bara för att se om han förändrar sig. Han kanske är lite deppig eller förhållandetrött också, det går ju i vågor. 🙂

majan:

O söker mig lätt till honom för att slippa vara själv så mycket. Men får väl försöka roa mig på annat sätt ändå. Tack för bra svar

Känner igen mig. ^^ Ja, hoppas det löser sig. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majan:

Jag har sagt till att det är skittrist när han låter så men han säger bara att "sån är jag".. Och "jag trivs med att spela datorspel" (typ 10 h per dag utan problem)

Det är en livsstil som du helt enkelt får respektera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Det är en livsstil som du helt enkelt får respektera.

Jag respekterar att han tycker det är jättekul att spela. Däremot tycker jag nog att han borde kunna delta i lite mer aktiviteter med mig när vi umgås, typ se på tv tillsammans, prata lite mer än bara tio min över middag etc. Sen att han spelar datorspel några timmar på kvällen också det är lugnt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majan:

Däremot tycker jag nog att han borde kunna delta i lite mer aktiviteter med mig när vi umgås, typ se på tv tillsammans, prata lite mer än bara tio min över middag etc. Sen att han spelar datorspel några timmar på kvällen också det är lugnt.

Varför gör du inte tvärtom och deltar i hans aktivitet?


   
SvaraCitera