Aviseringar
Rensa alla

Svarar med NOLL entusiasm


Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Varför gör du inte tvärtom och deltar i hans aktivitet?

Jag har försökt, jag är asdålig. Men försöker vara intresserad och försöka spela lite då och då. Men hela kvällarna varje dag.. ? Är det för mycket begärt att få lite tid med sin pojkvän när han i datorspelsvärlden. Det är inte som att jag säger att han ska sluta spela. Långt ifrån!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mitt ex var så, till slut skrek jag högt i panik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Mitt ex var så, till slut skrek jag högt i panik.

vad hände?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majan:

vad hände?

Han sa bara "vad vill du att jag ska svara?" [shake][shake][shake] SVARA VAD DU VILL GÖRA/ÄTA/ÅKA/SJUNGA... Men svara som en normal människa. :S

Han ryckte oftare på axlarna än att svara också... Det var jobbigt, jag började avsky axel-ryckningar efter ett tag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår det! Bättrade han sig? Och hade du sagt till innan? (men han inte ändrat sig..)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

som en normal människa

[tired]

Ni har alldeles för högt tempo, flickor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Ni har alldeles för högt tempo, flickor.

Hur hade du reagerat om din flickvän ryckte axlarna på nästan alla frågor du frågade henne eller bara svarade "mmm" i lite över 1,5 år. (Nej jag har ingen koll, vi räknade inte)


   
SvaraCitera

Varför vara ihop med nån som inte vill ses?
Och de där råden trådskaparen har fått om att trappa ner på umgänget för att göra honom mer sugen på att ses???? [chocked] Hallå, man ska väl kunna se en framtid med den man är ihop med, alltså bo ihop med personen o.s.v... Då duger det ju inte att ses 3 dagar i veckan.

Mitt råd är mer konkret: dumpa, hitta nån som uppskattar dina förslag på aktiviteter (som är trevliga och normala, jämfört med dataspel 10h/dag...)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chilla. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Hur hade du reagerat om din flickvän ryckte axlarna på nästan alla frågor du frågade henne eller bara svarade "mmm" i lite över 1,5 år.

Jag hade insett att hon inte kände sig bekväm i situationen och gjort något åt det. För ingen är så dum i huvudet så att han/hon inte kan svara något annat än så...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Jag hade insett att hon inte kände sig bekväm i situationen och gjort något åt det. För ingen är så dum i huvudet så att han/hon inte kan svara något annat än så...

Har var bekväm nog att göra annat mot mig!! [mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

[mad][mad]

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera