Aviseringar
Rensa alla

Svarar på frågor om min bröstförstoring!


Ämnesstartare

Om det är nåt ni vill veta, fråga på min blogg, jag svarar! 🙂 http://lovebyjulie.blogg.se


   
Citera
Ämnesstartare

nä, vill bara ha före/efter bilder


   
SvaraCitera

av ren nyfikenhet. varför kan du inte besvara det här i tråden istället?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur kan du leva med en sådan misslyckad operation? [sad]


   
SvaraCitera
Paseo

tänkte fråga varför du gjorde det. men vet att du kommer svara "mmhh gjorde det inte alls för någon annans skull det var bara för min skull för att jag ska må braaaa"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur mår du psykiskt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför gjorde du en bröstförstoring? Om du var missnöjd med din byst, varför övade du inte upp självkänslan? Anser du dig vara bättre nu med större bröst än du ansåg du var innan? I så fall, varför? Vad är din syn på samhällets ideal? Är det okej att vara sig själv? Gjorde du förstoringen för din egen skull eller för att du trodde att andra skulle tycka om dig bättre med större behag?


   
SvaraCitera
Paseo

Paseo:

"mmhh gjorde det inte alls för någon annans skull det var bara för min skull för att jag ska må braaaa"

BULLSHIT

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

var en korkad brud som sa följande:
"alla tjejer vill operera brösten och de som säger att de inte vill det ljuger för de vågar bara inte"
pffft näe varför ska man gå efter storlek när man kan tänka på form och kvalitet!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

var en korkad brud som sa följande:"alla tjejer vill operera brösten och de som säger att de inte vill det ljuger för de vågar bara inte"pffft näe varför ska man gå efter storlek när man kan tänka på form och kvalitet!!

amenguuh va bitter du är idag, torrboll


   
SvaraCitera

Är livet bättre nu efteråt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Visst är alla som skriver i denna tråd avundsjuka? Typiskt Sverige och jantelagen va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

pffft näe varför ska man gå efter storlek när man kan tänka på form och kvalitet!!

Vissa opererar formen? Vad fan yrar du om.


   
SvaraCitera
Paseo

Randroid:

Vissa opererar formen? Vad fan yrar du om.

mmh men här handlar det om bröstförstoring, va fan yrar du om?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

mmh men här handlar det om bröstförstoring, va fan yrar du om?

Paseo:

"alla tjejer vill operera brösten och de som säger att de inte vill det ljuger för de vågar bara inte"

Hon behöver ju inte åsyfta storlek, bara det att alla har något de vill rätta till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grattis till en klar försämring.
nu är inte ens utseendet med dig.


   
SvaraCitera