Aviseringar
Rensa alla

Svarar på frågor om min bröstförstoring!


Paseo

Randroid:

Hon behöver ju inte åsyfta storlek, bara det att alla har något de vill rätta till.

jo hon menade bröstförstoring.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag måste säga att bröstbilden är höjdpunkten på en blogg som i övrigt är ungefär lika stimulerande som Fredrik Reinfeldts spotifylista.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Jag måste säga att bröstbilden är höjdpunkten

+1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man ska vara stolt över den man är och skita i andra. Att vilja förstora vissa delar av kroppen (killar inkluderat) är enligt mig ett tydligt tecken på dålig självkänsla och att man är ännu ett offer för samhällets ruttna kroppsideal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mattias94:

Att vilja förstora vissa delar av kroppen (killar inkluderat) är enligt mig ett tydligt tecken på dålig självkänsla och att man är ännu ett offer för samhällets ruttna kroppsideal.

Man sätter sina egna ideal, att lägga sig i andras val, är om något, ett tecken på rutten samhällsmoral.


   
SvaraCitera
Paseo

Mattias94:

Man ska vara stolt över den man är och skita i andra. Att vilja förstora vissa delar av kroppen (killar inkluderat) är enligt mig ett tydligt tecken på dålig självkänsla och att man är ännu ett offer för samhällets ruttna kroppsideal.

Japp precis min mening.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohjulie:

Om det är nåt ni vill veta, fråga på min blogg, jag svarar! 🙂

är det någon av oss som har frågat eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför slösade du pengar på sådant dumma flicka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu liknar du en transa 🙁 du som var så söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför är det inte upp till var och en om man vill ha stora bröst eller inte? För tro det eller ej, DET FINNS TEJER SOM GILLAR STORA BRÖST, UTAN ATT VARA FÖRTRYCKT AV NÅGON MAN!!!!! [chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked]

Yes, så ere.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför är det okej att säga till någon som har opererat sig att de ser ut som en transa/att de har gjort sig fulare? [sad] Inte snällt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej det var dumt [sad]
blev bara frustrerad.
förlåt julia.


   
SvaraCitera

Jag har en fråga.
Var det värt det?
Har du fått ligga mycket nu?

Jag tror världsfreden nalkas snart.


   
SvaraCitera
Paseo

RakatKadaver:

Jag har en fråga. Var det värt det? Har du fått ligga mycket nu? Jag tror världsfreden nalkas snart.

Mmmhh [no-no] Lyssna på rakatkadaver


   
SvaraCitera

Gjort är förvisso gjort dock.
Om hon nu hypotetiskt sätt hade dålig självkänsla och fann den enda anledningen för henne att bli nöjd med sig själv var genom en skönhetsoperation.
Vilka är då vi att bedöma och klaga på hennes beslut egentligen?
Varför vill vi få henne att må dåligt igen?

Ska införa en ny sång kring midsommarstången nu i juni.
"Sadister, sadister är lustiga att se. " Samtidigt som man pekar på alla runt omkring.

Det är om jag väljer den socialt moraliska vägen denna natt då förstås.

Får överväga detta.


   
SvaraCitera