Aviseringar
Rensa alla

Svårigheter att placera tråd?


Åtta
Ämnesstartare

Jag har en liten fundering. Som ordningsnazist så gillar jag när trådar ligger i rätt forum, men av någon anledning så postar alltid randoms sina trådar i Önskemål & Synpunkter, oavsett vad de behandlar.

VARFÖR!?

Min första tanke var att det kanske var något standardvärde och att de helt enkelt inte fattade att de skulle lägga sin tråd i ett specifikt forum, men icke:

Image

De måste alltså aktivt leta reda på Önskemål & Synpunkter och tänka att: "Det här är nog rätt ställe för min tråd!"

Diskussionsunderlag: Varför är randoms så efterblivna, och varför lägger de sina trådar just i Önskemål & Synpunkter?


   
Citera

haha, trodde det var något som blev valt automatiskt om man inte valde något själv[shake]


   
SvaraCitera

vrf är himlen blå ..


   
SvaraCitera

för att de inte vet bättre


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

trodde det var något som blev valt automatiskt om man inte valde något själv

Nepp! Då blir det såhär:
Image

Homeless:

vrf är himlen blå ..

Det kan jag däremot svara på, om du absolut vill.


   
SvaraCitera

Åtta:

Det kan jag däremot svara på, om du absolut vill.

Nä, har googleeeeeeeee.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

www.google.se


   
SvaraCitera

Åtta:

Nepp! Då blir det såhär:

aha [crazy]
weir...d


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

OF 5:

för att de inte vet bättre

Nja. Hade det varit ett standardvärde så hade jag förstått. Men de måste ju alltså aktivt valt UNGDOMAR.SE → Önskemål & Synpunkter. Då kan det ju inte vara för att de inte fattar.


   
SvaraCitera

Åtta:

VARFÖR!?

Den ligger överst? [smile]


   
SvaraCitera

Åtta:

De måste alltså aktivt leta reda på Önskemål & Synpunkter och tänka att: "Det här är nog rätt ställe för min tråd!"

alla kanske är ganons trollkonton, och han kanske gillar att lägga trådarna där!


   
SvaraCitera

de kanske tänker för att de vill lägga tråden på den här sidan = i det här forumet = ungdomar.se

kanske är svårt att förstå vad forum PLUS och allt är om man bara reggat för att skapa en tråd typ .-.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

(vilket givetvis är efterblivet)


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

Inte Gugge:

Den ligger överst?

Ahhh! Det hela ser lite annorlunda ut för mig.

Image

Men ändå! Jag förstår inte hur man inte inser att Önskemål & Synpunkter knappast är rätt kategori för en tråd om ätstörningar, graviditeter eller skönhetsideal! [mad]


   
SvaraCitera

Åtta:

Synpunkter

passar in på allt.


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

variabel:

passar in på allt.

Jag tycker att vi ska byta namn på forumet till: "LÄGG INTE DIN TRÅD HÄR!" [cute]


   
SvaraCitera

Åtta:

Men ändå! Jag förstår inte hur man inte inser att Önskemål & Synpunkter knappast är rätt kategori för en tråd om ätstörningar, graviditeter eller skönhetsideal!

De är lata och orkar ej leta upp rätt forum och tar det som ligger först bara för att få tråden postad [no-no] Alltså borde klotter få ligga överst, det vore med logiskt, för då kommer allt klotter dit [crazy]


   
SvaraCitera