Aviseringar
Rensa alla

svårt att andas


Ämnesstartare

Hejsan! Jag har som en klump i halsen, svårt att andas, känns väldigt tjockt.. inga problem med att äta och dricka.. har sökt på internet lite och kollat i massa forum men hittar inte direkt något.. Någon som känner detta också, svårt att andas osv?


   
Citera
Learix

Brukar få det ibland, enda som jag gör,dricker vatten kastar huvudet bakåt så det kommer åt näan sen får man jävligt ont men andas bättre


   
SvaraCitera
Learix

Prova inte, annars mördar du mej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Learix:
Brukar få det ibland, enda som jag gör,dricker vatten kastar huvudet bakåt så det kommer åt näan sen får man jävligt ont men andas bättre

Okej, ja jag har det inte så ofta, i bland bara, vet du vad det är?


   
SvaraCitera

tycker det låter som någon slags inbillnings grej. brukar ibland få för mig liknande saker. 

du säger att du kan äta och dricka,(detta tyder på att det bara är inbillning) testa då och ta ett andetag. får du in tillräckligt med luft? eftersom du kan andas kommer du inte att dö. 


   
SvaraCitera

Låter som ångest.


   
SvaraCitera

Det här är väl typ 10ende tråden du gör om dina besvär?

troll eller hypokondriker, är du orolig på riktigt så gå till en doktor eller ring sjukvårdsledningen O.o 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:
Det här är väl typ 10ende tråden du gör om dina besvär?

troll eller hypokondriker, är du orolig på riktigt så gå till en doktor eller ring sjukvårdsledningen O.o 

för det första!
8:onde gången jag gör detta
för det andra!
det är väll bra och fråga om någon har samma besvär så man inte går till doktorn i onödan?
för det tredje!
tycker du det är så jobbigt att jag gör detta så behöver du inte kolla in på min sida osv!

haha.


   
SvaraCitera