Aviseringar
Rensa alla

Svårt att bli brun..


Ämnesstartare

Hej, jag är en kille som har sjukt svårt att bli brun.. Jag solar ganska mycket osv, men har ändå knappt fått någon färg alls.. Är blek som fan. Jag undrar vad ni tycker är det bästa sättet att bli brun snabbt? Eftersom att det typ inte fungerar för mig genom att bara sola..


   
Citera

Smält choklad, använd som lotion


   
SvaraCitera

stay blek förfan. denna brunhysteri gör mig tokig [mad]


   
SvaraCitera

okej, jag är tjej och precis likadan
har knappt solat alls i år, och när jag väl har gjort det är det för att det är skönt och inte för att bli brun för jag vet att jag inte blir brun ändå, kommer bara bränna mig om jag solar för länge. och jag vill inte ha hudcancer. så mitt tips till dig är att acceptera att du är en blekis eller köpa brun utan sol. obs: bara om du kan applicera sådan utan att resultatet blir fuckat


   
SvaraCitera

Skippa det, bränna är synnerligen oattraktivt.

MVH


   
SvaraCitera

Ja, det här är anledningen till varför jag inte röstar på SD. Vi måste få in fler negrer i landet som kan våldta våra kvinnor och få bort blekheten i landet. Jag menar, tänk om en neger sexat din mamma dagen innan dina föräldrar skapade dej, då hade du ju varit brun nu och inte behövt sitta här och klaga om att du är så blek.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

så mitt tips till dig är att acceptera att du är en blekis eller köpa brun utan sol. obs: bara om du kan applicera sådan utan att resultatet blir fuckat

Mjo.. men är lite tveksam till brun utan sol, har läst ganska mycket om att resultatet inte alltid är som man vill :p Vågar typ inte testa, tänk om man blir en morot liksom ;O

Och tummen upp till kebu12, som är en idiot! 🙂


   
SvaraCitera

Hejhejpodig:

Mjo.. men är lite tveksam till brun utan sol, har läst ganska mycket om att resultatet inte alltid är som man vill :p Vågar typ inte testa, tänk om man blir en morot liksom ;O

precis
fortsätt vara blek


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

precis
fortsätt vara blek

Det vill jag inte 🙁 Det tär på mitt självförtroende.


   
SvaraCitera

hjortpojken:

tay blek förfan. denna brunhysteri gör mig tokig [mad]

Ögon i en plåthink:

Skippa det, bränna är synnerligen oattraktivt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

hjortpojken: tay blek förfan. denna brunhysteri gör mig tokig [mad]
Ögon i en plåthink: Skippa det, bränna är synnerligen oattraktivt.

Mm 😛 men jag tycker det är lite pinsamt o vara blek.. Fan alla går runt o är galet bruna, så kommer jag där helt vit 😛


   
SvaraCitera

Hejhejpodig:

Mm 😛 men jag tycker det är lite pinsamt o vara blek.. Fan alla går runt o är galet bruna, så kommer jag där helt vit 😛

[confused] Jag är helt vit och jag har aldrig tyckt att det är pinsamt. Men ja, jag är ju snygg i det så. [y]


   
SvaraCitera

morotsjucie


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

[confused] Jag är helt vit och jag har aldrig tyckt att det är pinsamt. Men ja, jag är ju snygg i det så. [y]

Mjo, men du är tjej också, det är snyggt med tjejer som är hyffsat bleka. Men jag tycker att det är riktigt fult på killar. Ser ut som en riktig nörd, känns det som :/


   
SvaraCitera

1. Smörj in dig med olja när du (hawaiin tropic) solar. Sola solarium regelbundet.
2. Brun utan sol. Spraytan.
3. Använd en lotion som gör så brännan håller längre.


   
SvaraCitera