Aviseringar
Rensa alla

Svårt att få in den!


Ämnesstartare

Hej jag är en kille som är tillsammans med en tjej och när vi ska ha sex så har jag stora problem med att få in min kuk! jag undrar om ni har några råd? Jag får henne väldigt våt men får inte in den, dels så känns hon rätt trång men hon är väldigt våt!
Jag har haft sex innan och liknande problem har förekommit men det har inte varit så svårt som det är nu!
Snälla hjälp mig det är väldigt frustrerande!


   
Citera

Är hon oskuld?

För att det ska vara lätt att komma in i en tjej så ska hon inte bara vara våt, utan även svullen. Det kan ta längre tid än det tar att bara bli våt. Helst ska hon slappna av också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Är hon oskuld?

Nej hon är inte oskuld!


   
SvaraCitera

Ok, vart ligger egentligen problemet? Blir du för slak? Hittar du inte riktigt igen hålet? Är det för trångt för att tränga in? Jag antar att du upplever det som att det är det sista?

Be henne hjälpa till. Kanske hamnar något i vägen och hon är för blyg för att säga till. Kanske försöker du tränga in i fel vinkel. Det blir betydligt enklare (och dessutom porrigare enligt mig) om hon tar ett stadigt grepp om kuken och styr den rätt.

Ett alternativt sätt är att hon sätter sig gränsle och rider dig istället. Då kan hon styra precis hur kuken tränger in.

Till sist så kan det fungera bra att ta några fingrar och tränga in med först. Du kan pulla henne en stund för att se till att hon är ordentligt våt och dessutom vidgas hon en bit så det blir lättare att tränga in med kuken.

En sak till som kan vara bra är om du ser till att även kuken är våt. Antingen tar du glidmedel och smörjer in den med, eller så låter du den glida fram och tillbaka längs fittan så att du får en del av hennes "glid" på ollonet.


   
SvaraCitera

anonymous18954:

Nej hon är inte oskuld!

är din kuk onormalt stor? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kul_bus:

Ok, vart ligger egentligen problemet? Blir du för slak? Hittar du inte riktigt igen hålet? Är det för trångt för att tränga in? Jag antar att du upplever det som att det är det sista?

Det är väl kanske en blandning av att inte riktigt hittar hålet och att det är för trångt! har försökt få henne att rida mig men hon vill inte av någon anledning[shake]

nej den är inte ovanligt stor lite över medel!


   
SvaraCitera

Hade samma problem här, använd fingrarna lite först för att värma upp eller vad man ska säga, sen går det.

Tror det var för att min tjej var för spänd dock, testa o ta det lugnt istället för att skynda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Licious1236:

Hade samma problem här, använd fingrarna lite först för att värma upp eller vad man ska säga, sen går det.

Tror det var för att min tjej var för spänd dock, testa o ta det lugnt istället för att skynda.

Okej ska testa det! Man tackar! det finns inget mer frustrerande än att man inte får in den[n]


   
SvaraCitera

Testa att inte köra in den i urinröret.


   
SvaraCitera

Glidmedel.


   
SvaraCitera

passaro:

Testa att inte köra in den i urinröret.

Asså är de bara jag som blir irriterad på såna kommentarer ? [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sebbe302:

passaro: Testa att inte köra in den i urinröret.

Asså är de bara jag som blir irriterad på såna kommentarer ?

Nej onödigt och omoget säger jag!


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Hittar du fram till hålet, eller är det mycket blygdläppar i vägen? Om du är styv borde det inte vara några problem. Testa att hon ligger på ett bord eller bänk med benen i luften så du kan stå upp och föra in den. Då kan du i lugn och ro föra undan hennes blygdläppar och leta dig fram till hålet. Dessutom ser du mycket bättre vad "felet" är än om hon ligger under dig. Ollonet är ju känsligt, så se till att du verkligen är på väg in i henne innan du "trycker till". Nöj dig med lite i taget, får du in hela ollonet i henne är det bara resten kvar sen.


   
SvaraCitera

sebbe302:

Asså är de bara jag som blir irriterad på såna kommentarer ? [mad]

anonymous18954:

Nej onödigt och omoget säger jag!

Säger de som knullar med ett urinrör.


   
SvaraCitera