Aviseringar
Rensa alla

Svårt att få in den!


sebbe302:

Asså är de bara jag som blir irriterad på såna kommentarer ? [mad]

ja?


   
SvaraCitera

anonymous18954:

Det är väl kanske en blandning av att inte riktigt hittar hålet och att det är för trångt! har försökt få henne att rida mig men hon vill inte av någon anledning

nej den är inte ovanligt stor lite över medel!

Testa att slicka henne och samtidigt köra in ett finger och pulla en stund. Går det bra så kan du testa med ett finger till. Sedan kanske hon är nog utvidgad för att ta emot kuken.

Att hon inte vill rida är ju lite synd. Det kan betyda att hon inte är så villig att testa nya saker. Fast det kan förändras drastiskt också.


   
SvaraCitera

Glidmedel. eller så är det helt enkelt att hon är trång i början och då får man helt enkelt ta det lugnt..


   
SvaraCitera

Jo samma problem med mitt ex, han va ju dock oskuld innan jag kom så hade jag lite problem att få in den... Det va bara första gången, sen gick det bra, bara tat lunch i början och töja ut henne 😉


   
SvaraCitera

Slicka och använd fingrar! så du har koll på och mjukar upp hålet! Sen se till att kuken är blöt, använd glid/olja/saliv så kommer den glida in lätt[cute]


   
SvaraCitera

du måste ha stånd också [crazy]


   
SvaraCitera

se till att hon är ordentligt våt och inte bara inne i fittan utan även runt om. för om tjejen har hyffsat stora blygdläppar måste dem osså vara blöta annars så stannar kuken där. o om inte de hjälper så smörj in kuken me lite glidmedel 🙂


   
SvaraCitera

Jag och min pojkvän hade också samma problem. Men först så använde vi kondom bara en liten stund så den lättare kom in. Nu för tiden så brukar jag använda munnen och göra hans kuk blöt så sen lättare glider in. De funkar bra för mig iaf [smile]


   
SvaraCitera