Aviseringar
Rensa alla

Svårt att få in den vid doggystyle!


Ämnesstartare

Hallå!
Jag o min flickvän ville testa ny ställning idag, så tänkte vi först på bakifrån, men det var inte så lätt som det låter? liksom fick inte in den riktigt, var tvungen att typ ta in den underifrån henne, o det räckte jag inte till riktigt......har jag för liten eller vadå? eller är det något jag missat?


   
Citera
Ämnesetiketter

Det kan nog uppstå vissa problem om ni skiljer för mycket i längd!

Eller vad då uppstå? Det kan vara lite problem var vad jag ville få fram. Så det behöver inte nödvändigtvis ha med penislängden att göra.


   
SvaraCitera
time
 time

Hon om någon borde ju kunna styra dig rätt. Fick hon det inte heller att fungera?


   
SvaraCitera

hur svårt kan det va, missar du ena hålet så är det ju ändå 50% chans att du träffar det andra[confused]


   
SvaraCitera

eller kanske blir 25%[shake]


   
SvaraCitera

Istället för att hamla i blindo kan du ju bara titta ner och se vad du ska göra? Det finns ju inte så många ställen du kan köra in den i, liksom.


   
SvaraCitera

vet inte riktigt vad du håller på med, men hålet är ju inte rätt in, eller så... annars har ni inte problem eller? i andra, prova sked först kanske, eller något


   
SvaraCitera

förstår inte


   
SvaraCitera

Säg åt henne att svanka!!!1


   
SvaraCitera

kebu12:

hur svårt kan det va, missar du ena hålet så är det ju ändå 50% chans att du träffar det andra[confused]

[love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaha jag skrattade när jag läste rubriken, förlåt. Men seriöst då, du kanske har fel teknik bara [cute]


   
SvaraCitera

Be henne svanka.
Kolla efter hålet.
[shake]


   
SvaraCitera

BroderGrim:

eller är det något jag missat?

Be henne svanka, positionera dig så att du hamnar i en annan vinkel och inte behöver "komma in underifrån".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BroderGrim:

, o det räckte jag inte till riktigt......har jag för liten eller vadå? eller är det något jag missat?

Men asså, man måste ha ganska stor för den ställningen..


   
SvaraCitera

lol


   
SvaraCitera