Aviseringar
Rensa alla

Svårt att få ligg tyvärr


Ämnesstartare

Jag ska nu berätta hela mitt liv, först och främst så lider jag av en diagnos som heter Asperger Syndrom. Något som har förstört mitt liv bortsett mina skoresultat då jag var bäst i språk och samhällskunskap. Läser nu till arkeolog på universitetet.

Jag är 21 år, 193 cm och väger runt 103 kg, har varit en fd thaiboxare och jag vann några tävlingar runtom i Sverige. Men ja la ner det eftersom jag inte fick beröm av tjejer.

Jag är uppväxt i inlandet, Dalarna närmare bestämt där de bor många fordonare. Där minns jag såväl under min högstadietid att jag inte var populär eller snyggast, men jag var då inte intresserad av att hoppa i säng med någon bitch om vi säger så.

Idag så är jag 21-år och jag har insett att jag fan i mig har aldrig fått ett ligg, jag har provat allt, jag ser bra ut , klär mig snyggt och är social, är det inte dessa tre som nästan är ett krav på för att få ett ligg? Jag provade internetdejtning men det leder ju bara till misstag, man träffas en gång och aldrig mer. Jag är manlig av mig om vi säger så, men jag tror i slutändan att problemet sitter nog i att jag inte gillar mig själv just för att jag är så förbannat less på att vara oskuld.

Jag har nog läst fem böcker om tjejer men ingen av dessa tips fungerar.

Så frågan är, hur skall jag förbättra mig? Vad skall jag satsa på?

Nu i veckan så ville en snygg blondin ta en promenad med mig och hennes hund, men vad kommer detta att leda? Jo att vi aldrig ses igen. En annan tjej vill att jag hälsar på henne i hennes föräldrars bondgård, hon noterade väl att hon kommer att vara ensam där.
En annan tjej sa att hon ville ha hjälp med att flytta möbler och frågade just mig och hon är jag lite förtjust i.

Men återigen, det känns som att jag bara ger men får fan inget tillbaka. Jag önskar i hela mitt hjärta att jag fick vara den där typiska fotbolls killen från High School filmer som alla tjejer vill bekanta sig med. Då hade jag nog fåttt mig en massa ligg, men nu råkar jag vara den där killen som inte kan läsa kroppspråk pga min diagnos.

Som person är jag väldigt rolig och kreativ,även lugn och trevlig.

Syftet med tråden är om någon har kännt sig likadant och vad jag skall göra för att undvika misstag.

Egentligen så är jag inte oskuld, har kysst tjejer och sett dem nakna och fått några huvuden mellan benen, men vad jag har förstått så räknas inte oralsex som att man har förlorat oskulden. Dessa tjejer var sådana tjejer jag inte var så värst attraktiv.

Men iaf, nu vill jag ligga och jag skall fan göra mitt bästa. Det jag tror jag måste jobba på är att gå ut med rätt folk till nattklubbar och sedan kunna förstå NÄR en tjej flirtar med mig.


   
Citera

skärp dig


   
SvaraCitera

Ansträng dig inte så mycket, sluta vara så desperat och bara ragga efter en fitta att sätta på. Så djävla kul är inte randomsex, varför inte satsa på en tjej du gillar och försök att få ihop något med henne?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag blir desperat eftersom jag har gett upp, efter att man har fått 10 nej då indikerar man att man alltid kommer att få det för evigt. Det är väl så vi som har diagnosen fungerar, ett nej är ett nej för evigt.

Jag har provat att leta efter kärleken, men ingen är ju kär i mig. Så varför satsa?

Tänk dig själv att du inte kan gå rakt utan krokigt, men du vill ändå satsa på fotboll, vad är då oddsen att du blir nästa Zlatan?

Jag hade en vilja, men alla släcker den snabbt.


   
SvaraCitera

Hur kommer det sig att du har fått bli avsugen en del gånger men inte fått göra mer än så?


   
SvaraCitera

shabbe:

Jag blir desperat eftersom jag har gett upp,

Jag tror det är lite svårt att få en tjej i säng om hon känner att du skulle ta vem som helst. Jag tror nog att tjejen vill känna sig utvald och speciell.

shabbe:

Det är väl så vi som har diagnosen fungerar, ett nej är ett nej för evigt.

Sluta lev efter din diagnos då, du är fortfarande en individ. [zzz]
Det är knappast så att folk med asperger över lag inte får knulla, det beror nog mer på dig och hur du tänker.

shabbe:

Jag har provat att leta efter kärleken, men ingen är ju kär i mig. Så varför satsa?

Om du slutar tycka så djävla synd om dig och bygger upp lite självkänsla, istället för att tänka "buhu, ingen är kär i mig, ingen vill ha sex med mig [cry]" så ska du nog se att det går bättre.
Klart att det är inte så upphetsande med någon som tänker så.


   
SvaraCitera

shabbe:

Men ja la ner det eftersom jag inte fick beröm av tjejer.

Så du la ner en stor talang för att du inte fick ligga?

Jag tror du tänker helt fel. "Att jag träffar den här tjejen och går på promenad med henne leder inte till ett ligg" stämmer inte. Man måste lära känna folk i många fall innan de särar på benen! Om du bara är ute efter ett ligg så kan du ju gå på den fulaste, mest osäkra tjejen på krogen och vips! Klart.

Förstår inte hur du tänker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja: För att jag inte ville ha sex, hade som ingen lust då men jag gjorde det för deras skull.

Nintendo: Det stämmer iofs i det du säger, för jag tror fortfarande på det där att om jag går ut med rätta kompisar så kommer jag att må bra inom mig. Så jävla asocial är jag inte och det gäller ju att tänka motsatsen. Det förklarar ju varför jag inte ha velat lega med slampor eftersom jag tycker att de verkar desperata. [y]

Dessutom, det som tjejer begär av mig som tex möbleringen som jag nämnde är för att hon på ett diskret sig känner attraktion hos mig, vad tror ni?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mon konstigt då du är så jävla desperat och desutom totalt utseendefixerad..


   
SvaraCitera

shabbe:

Jag är 21 år, 193 cm och väger runt 103 kg, har varit en fd thaiboxare och jag vann några tävlingar runtom i Sverige. Men ja la ner det eftersom jag inte fick beröm av tjejer.

Ahahahahah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uppenbar: Ja, jag får ju dock vara glad över att hon ville gå på promenad med mig. Jag skall göra mitt bästa att vara social och rolig mot henne 🙂


   
SvaraCitera

superflat:

skärp dig


   
SvaraCitera

Så går'e när man är aspie.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va dig själv. min brorsa ligger ju fan med tjejer hela tiden och han har asperger, han läser inte en massa böcker och sånt....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dumstrut: Han råkade väl ha sex som specialintresse 😉


   
SvaraCitera