Aviseringar
Rensa alla

Svårt att få ligg tyvärr


shabbe:

Jag är uppväxt i inlandet, Dalarna närmare bestämt där de bor många fordonare.

True [bigsmile]


   
SvaraCitera

shabbe:

Jag har provat att leta efter kärleken,

Man ska inte leta efter kärleken. Den bara kommer. Som du resonerar kan du väl söka till the bachelor eller bonde söker fru [y]


   
SvaraCitera

shabbe:

jag ser bra ut , klär mig snyggt och är social

Kan vara bra saker att ha, men du saknar dock det viktigaste, självkänsla och självförtroende!

Skippa böckerna om tjejer, sånt tror jag inte ett dugg på. Lär dig själv vad som funkar och vad som inte funkar. Tjejer är konstiga, och alla är det på olika sätt..

Du läser på högskola, och det är nog aldrig så lätt som det är där, imo.
Leta dock inte efter det, sånt märks och brukar inte alltid gå hem.. =/

Obs: Jag vet vad aspbergers är, men kan dock inte ge några tips på hur du ska göra eftersom det är svårt att leva sig in i och förstå hur det ter sig i en sådan situation. =/


   
SvaraCitera

Marcus Normark:

Man ska inte leta efter kärleken. Den bara kommer.

WTF?! tänkte jag.

sen såg jag att det var du som hade skrivit det...


   
SvaraCitera

shabbe:

Nu i veckan så ville en snygg blondin ta en promenad med mig och hennes hund, men vad kommer detta att leda?

det där vet du ju inte?
herregud, du har tre valmöjligheter framför fötterna på dig, och du ratar allihopa?
skyll dig själv då, idiot.

våga chansa någon gång. det KAN leda till något gott.


   
SvaraCitera

lev i nuet för fan


   
SvaraCitera

Du får det att framstå som att du inte fått ligga för att ingen vill ligga, men som du säger själv när du haft chansen att ha sex så har du inte tagit den. Det verkar ärligt talat mer som att du inte är intresserad än att andra inte är intresserade, för det är ju uppenbart att du är rätt material för att få en tjej och att du inte har något att oroa dig för på den fronten.

Men du vill träffa den rätta, right? och den rätta gillar inte dig tillbaks, ungefär så?


   
SvaraCitera

shabbe:

hoppa i säng med någon bitch

Nej, du är säkert för bra för dem[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Men du vill träffa den rätta, right? och den rätta gillar inte dig tillbaks, ungefär så?

Ja ungefär så eftersom jag har varit singel i hela mitt liv.

Egentligen när jag tänker efter så ser jag inte ut som den där typiska nörden med ful frilla, jag har snygga kläder, kortklippt och ja, så jävla dum ser jag inte.

Men det är just den där psykiska biten som är jobbigt, jag vill se resultat snabbt. Det är som att det skall ta flera månader från att träffa en tjej till att få ett ligg, för jag tror innerst inne att efter den 8:e dejten så lär man ju åtminstone ha kysst varandra.

Jag jobbar på att fixa rätta kompisar att festa med och det kommer att ske nu på fredag faktiskt ^^

Så för mig så handlar det egentligen hur jag på egen hand kan veta om en tjej är intresserad av mig , alternativ kåt på mig. Kan man se det under en diskussion? Genom kroppspråk?

Vår största känntecken för oss som har Asperger Syndrom är att läsa av kroppspråk, jag kan ibland inte se om hon flirtar eller inte. [blush]


   
SvaraCitera

shabbe:

Jag önskar i hela mitt hjärta att jag fick vara den där typiska fotbolls killen från High School filmer som alla tjejer vill bekanta sig med.

De finns inte.

Men iaf, du tänker ju bara på knulla. Ofta någon tjej tycker om att gå på promenad med dig om allt du funderar på är om du kommer få sexa henne eller inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron:

Men iaf, du tänker ju bara på knulla. Ofta någon tjej tycker om att gå på promenad med dig om allt du funderar på är om du kommer få sexa henne eller inte.

Sant, det skulle kännas pressande.

Jag vet inte hur tjejer tänker, vad blir det kåta av?


   
SvaraCitera

shabbe:

Vår största känntecken för oss som har Asperger Syndrom är att läsa av kroppspråk, jag kan ibland inte se om hon flirtar eller inte.

Nä, det är svårt, och du får vara tydlig med det. Eller så får du leva med okunskapen och chansa lite. Prova också röra dig i kretsar där andra med asperger finns. Likasinnade är bra sinnade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Prova också röra dig i kretsar där andra med asperger finns. Likasinnade är bra sinnade.

Den jag ska roa mig nu på fredag har samma diagnos 😀


   
SvaraCitera

shabbe:

Jag vet inte hur tjejer tänker, vad blir det kåta av?

Men var inte så fixerad vid att göra dom "kåta" och bara vilja knulla dom för att bli av med din oskuld. Det MÄRKS och det är helt sjukt avtändande. Fan, lär dig umgås med tjejer innan du ligger med dom.


   
SvaraCitera

shabbe:

Den jag ska roa mig nu på fredag har samma diagnos 😀

Ha så kul. 🙂 Och även om du tror att du aldrig kommer hitta någon så kommer din hjärna fortsätta leta, den mår bra av det och det gör nog du också, även om du blir besviken ibland. Tillslut brukar man hitta någon iaf. [badgrin]


   
SvaraCitera