Aviseringar
Rensa alla

svårt att få upp den eller så åker den ner direkt när jag ska ha sex med min flickvän


Ämnesstartare

hej jag är en kille på 17 år och har en flickvän som är 16 och idag var jag med henne och vi hade sex direkt jag kom dit och jag hade inte helt stånd, jag kom för fort. sen så tänkte jag bara shiit för jag brukar va ett djur när de gäller sex asså stånd bara av att fantisera på att jag knullar den tjejen eller så men den här tjejen gillar jag verkligen jag försökte hela dan jag gick runt och undra varför jag inte får stånd så hela dagen har jag försökt om och om igen men den är fortfarande slak sen kan den gå upp men inte helt antingen blir den hård men går ner fort sen så går de inte så bra jag har svårt att förklara detta men den går ner varje gång jag försöker antingen får jag upp den men då åker den ner eller så får jag inte upp den alls vad jag än försöker försökt med oralsex då gick den upp men direkt hon sluta så åkte den ner och jag röker snusar bara när jag är hemma för jag tycker de är bättre än cigg men jag dricker aldrig alkohol eller något sånt allt annat droger eller va de nu gäller finns inte i mitt huvud längre. jag vill gärna få svar så jag slipper va orolig eller få tips på vad man kan göra i dessa lägen jag älskar sex jag brukar få tjejer nöjda men detta har nu hänt med 3 tjejer dom första 2 betydde inget bara kom från ingenstans men den 3 är jag riktigt kär i asså jag älskar henne mycket och de bästa är ju att hon accepterar det att jag fått detta problem men jag vill ha sex! jag vill älska med min prinsessa för sånt kan göra en person less antar jag hur mycket hon än säger att de är okej men första gången fick jag upp den flera gånger. gärna svar. 


   
Citera

Gärna punkt och styckeindelning.


   
SvaraCitera

Stackare! :/ hoppas det löser sig! 


   
SvaraCitera