Aviseringar
Rensa alla

Svårt att gå o lägga mig i tid


Ämnesstartare

Vet att jag borde senast gå och lägga mig runt 12 på vardagar eftersom jag måste upp klockan 8, men jag tycker det är skit svårt. Sitter ofta och spelar på kvällen, sen kollar jag på klockan och inser att det börjar bli sent, stänger av och sätter på tv'n istället så det inte är så jävla tyst och sätter mig vid datorn och ska kolla några saker innan jag stänger av. Problemet är att jag "kollar" för många saker, så jag brukar sitta kvar framför datorn i flera timmar ibland.


   
Citera
Ämnesetiketter

Stäng av datorn eller något.


   
SvaraCitera

/sign

Jag har fortfarande inte kommit på nån bra lösning. Men jag kan å andra sidan vara på jobbet 11 om jag vill. [crazy]


   
SvaraCitera

Sigh, antingen skiter du i att sova, eller så stänger du av i tid som en duktig pöjk... It's your call, ingen annan kan få dig att ändra dig...


   
SvaraCitera

det som inte dödar härdar


   
SvaraCitera

word


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Stäng av datorn eller något.

Men jag vill/kan inte

Rejmond D Röjter:

Sigh, antingen skiter du i att sova, eller så stänger du av i tid som en duktig pöjk... It's your call, ingen annan kan få dig att ändra dig...

Men om jag skiter i att sova skiter jag även i skolan, eller kommer dit senare eftersom jag sover ut på morgonen, och jag har varit borta lite för mycket på senaste tiden.


   
SvaraCitera

Speltidning:

Men om jag skiter i att sova skiter jag även i skolan, eller kommer dit senare eftersom jag sover ut på morgonen, och jag har varit borta lite för mycket på senaste tiden.

Jag somnar typ 3 varje natt, och det fungerar för mig... Dock är det inte för att jag sitter uppe länge, utan för att jag inte kan somna [tired]


   
SvaraCitera

Speltidning:

Men jag vill/kan inte

Ta ut den ur rummet,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Ta ut den ur rummet,

Men jag... älskar den [cry]


   
SvaraCitera

Jag har somnat före tolv högst tjugo gånger de senaste tio åren. [y]


   
SvaraCitera

Om du vill kan du. Kom igen bara. Eller säg bara till din Mamma/Pappa att de ska dra av sladden varenda gång du gör det... Det bästa är att de drar ur sladden och gömmer den på ett bra ställe som du aldrig kan hitta den på. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SuperFly77:

Om du vill kan du.

Jag vill inte... Men jag vet att jag verkligen borde så jag orkar med skolan.


   
SvaraCitera

Jag brukar alltid lägga mig i tid [no-no]

Dold text: Kanske inte, men skitsamma.


   
SvaraCitera

borde ha sovit för 2h sen, vet inte riktigt varför jag är vaken


   
SvaraCitera