Aviseringar
Rensa alla

svårt att komma när jag har sex


Ämnesstartare

Hejsan jag hoppas kunna få hjälp och svar på denna frågan jag har! jag har alltid svårt för komma när jag har sex haft förhållande i 3 år och haft sex med 20 tal men har alltid haft lika svårt för att komma om jag inte själv runkar men jag vill så gärna komma under sexet några tips? mvh jonatan


   
Citera

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera

då vet du hur många (de flesta?) tjejer har det 😀


   
SvaraCitera

att under sexet inte tänka på att du måste komma


   
SvaraCitera

Det här handlar väldigt mycket om prestationsångest. Ju mer du tänker på att komma, desto svårare kommer det att bli för dig. Du måste slappna av. Det är inget fysiskt fel; snorren funkar som den ska. Det är psykiskt och sitter som en spärr i huvudet. Försök att släppa den och bara slappna av, njut och kommer du, så kommer du.

Kram, N


   
SvaraCitera

Testa olika ställningar och se vilken som är lättast för dig kanske.


   
SvaraCitera

NellieSand:

Ju mer du tänker på att komma, desto svårare kommer det att bli för dig

va, de e la tvärtom![blush]


   
SvaraCitera

NellieSand:

Ju mer du tänker på att komma, desto svårare kommer det att bli för dig.

Tickstart:

va, de e la tvärtom!


   
SvaraCitera

NellieSand:

Ju mer du tänker på att komma, desto svårare kommer det att bli för dig

Tvärtom för mig. Jag måste typ tänka på det för att kunna "avsluta", dör ju i låren annars till slut


   
SvaraCitera

oatsreuvaue:

då vet du hur många (de flesta?) tjejer har det 😀

amen


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

jonte90:

haft förhållande i 3 år och haft sex med 20 tal

Hmmm...


   
SvaraCitera

kommer personerna du ligger med då??


   
SvaraCitera

Alla kan inte komma genom samlag. Så enkelt är det.


   
SvaraCitera

Jag tror att killen tänker på något äckligt fyllo som skiter rännskita i en hink medan han knullar och då kan det bli svårt att komma..

Du måste vara aktiv och kåta upp dig själv med erotiska tankar, Om du inte gör det redan.

Tänk på sexet du håller på med i stället, Att du Hånglar/Smeker/Knullar en vacker person och det är sjukt skönt och att du vill göra denna person sjukt kåt och våt och sedan ska det sluta med en briljant avslutning

Ni borde göra annat än att bara köra in och ut som tråkiga stereotyper då sexet blir stelt och tråkigt, Smek varandra, Hångla upp varandra och kör hårt och löst så det blir lite variation

Ni kan kåta upp varandra med förspel så ni blir överkåta, Det är ganska mysigt irriterande och sedan gudomligt skönt när man drar igång med knullandet ^^

Testa lite olika ställningar och kanske att ha sex på lite olika ställen? Vissa ställningar är faktiskt sjukt mycket skönare och sexigare då man stimuleras på olika sätt och får se andra kurvor och kroppsdelar som man kanske tänder på med än andra, Samt att det blir helt annorlunda om du eller din partner får jobba

Det finns ställningar som får mig att komma nästan direkt och ställningar som tråkar ut tjejen för att jag aldrig kommer, ibland kan det ta för lång tid och kåtheten försvinner ^^

Testa dig fram med din partner om du har problem så löser det sig nog på något sätt.


   
SvaraCitera