Aviseringar
Rensa alla

Svårt att komma vid sex!?


Körv:

svårt att komma under sex med olika tjejer

det är inte så att du tänder på killar?


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Tja.. Man brukar i och för sig märka om den man är med kommer eller ej.

Crypto:

tjejer kan knappast fejka :S


   
SvaraCitera

isola:

:S

jag var hyperseriös [smile]


   
SvaraCitera

Crypto:

jag var hyperseriös [smile]

fiståre


   
SvaraCitera

Låter ju som ett bra 'problem' att ha. Vi andra killar kommer ju typ efter högst 5 minuter om vi sexar en snygg tjej. [sad]


   
SvaraCitera

isola:

haha eller hur att de gör

Finns många kvinnor som kan ha väldigt lätt att komma. Jag kan ha samma problem som TS ibland, och mitt ex tenderade att kunna komma flera gånger om innan jag kom (eller rättare sagt, innan vi tröttnade). Och hon är inte någon som skulle fejka (jag har varit med personer som skulle kunna tänkas fejka, och som fejkat, men hon är verkligen inte en bland dem).


   
SvaraCitera

isola:

Crypto: tjejer kan knappast fejka :S

Som sagt, man märker fejk. Dvs om man har något innanför pannbenet.


   
SvaraCitera

Körv:

Alla tjejer jag haft sex med kommer typ 5 gånger innan jag kommer, så ni värkar ju inte ha några problem alls[confused]

Om de har värkar så tror jag inte att de kommer. Smärta är osexigt. [no-no]

Det verkar mycket riktigt som att du får en mental blockering när du har sex. Det kan man få om man känner att sex är något för intimt som man helst ska ha för sig själv. Då är det svårt att ge sig hän att njuta med någon annan, trots att det är det man ändå vill göra.

Jag hade samma problem en gång efter jag hade ett långt sexuppehåll efter ett förhållande. DEt som hjälpte mig var mycket kel och närkontakt tills det kändes tryggt och mysigt med tjejen och jag kunde slappna av och njuta mer. Vet inte om det hjälper dig men för mig gick det i dubbel bemärkelse. [bigsmile]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Som sagt, man märker fejk. Dvs om man har något innanför pannbenet.

Det är det verkligen inte alla som gör, eller ens vill göra.


   
SvaraCitera

isola:

Det är det verkligen inte alla som gör, eller ens vill göra.

Kan bara tala för mig själv när jag säger att jag skulle kunna hålla på i timtal och inte nöja mig förrän min partner kommit på riktigt. Sex är för att två ska njuta, annars hade jag likaväl kunnat stanna hemma och runka till lite porr.

Att inte alla tänker på detta sätt är dock tragiskt.


   
SvaraCitera
Correh

Du kanske inte tänder på tjejer.


   
SvaraCitera

Nice...för bruden då


   
SvaraCitera

Körv:

Har märkt att jag har börjat fått svårt att komma under sex.

Körv:

När jag är full så är det bara att glömma, finns inte en chans att komma då.

Har haft exakt samma problem det sista halvåret eller så...[n] Det har aldrig varit några problem tidigare, men nu så är det ngt som spökar:S

Har varit riktigt jävla full och kunnat komma 100 ggr på rad innan, men nu går det fan inte ens om jag är spiknykter:S Sjukt jobbigt...vette fan vad man kan göra åt det..[shake][n]


   
SvaraCitera

Körv:

Är något pinsamt. Vad bör man göra åt detta?

Är du ens kåt?


   
SvaraCitera