Aviseringar
Rensa alla

Svårt att läsa tjej, vad ska man göra:/


Ämnesstartare

Jag har ett major problem.

Jag är kär i en tjej och har varit det nu i kanske lite mer än en månad. Jag har trott att jag har varit kär i tjejer förut men jämfört med detta så är det tammefan tveksamt[crazy]

Iaf, mitt problem är att jag är jävligt blyg, och jag är så jäävla dålig på tjejer i allmänhet, jag vet liksom inte hur jag ska gå till väga. Jag har sumpat chanser tidigare just pga detta, som i nian när jag var "på G" med en tjej, och hon gjorde det liksom klart att hon tyckte om mig osv men jag vågade aldrig göra någonting.

Grejjen är det att jag är inte säker på hur hon känner. Ibland när man snackar med henne så får man känslan av att hon tycker om en osv och man får liksom sånna där signaler, men sen i nästa stund så är dom typ helt borta. Hon är jävligt svår att läsa helt enkelt och jag har ingen aning om hur jag ska gå till väga.

Det känns så jävla risky att bara öppna upp sig och säga hur jag känner osv, blir så sjukt pinsamt och jobbigt om känslorna inte är besvarade och dessutom så tränar vi i samma klubb, så jag träffar henne typ varje dag.

Någon som har några tips? kanske skrev lite otydligt men bara å fråga i sånna fall..[crazy]


   
Citera
Ämnesstartare

Skallen:

Jag har trott att jag har varit kär i tjejer förut men jämfört med detta så är det tammefan tveksamt

Du är GAY [n]


   
SvaraCitera
Tyrael

Skallen:

Svårt att läsa tjej, vad ska man göra:/

Skriv lite text på först, så ska du se att det går bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjejer är konstiga,så man måste vara konstig för att kunna läsa en konstig person som är konstig,och för att läsa en konstig ska man nog vara konstig,så det du ska göra är att vara konstig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

2 månader... kom igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej jag är verkligen inte gay, bara det att känns inte som att mina andra "förälskelser" kommer i närheten av detta.

Och vadå 2 månader kom igen?:p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjejer är djävulens påfund! [n]


   
SvaraCitera
blum
 blum

Du behöver ju inte säga rakt ut att du är kär i henne, men du kan ju typ.. fråga om hon vill ses nån dag eller så?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vänta lite till, ge henne hintar om att du är intresserad.


   
SvaraCitera

Jag vet presis hur du ska göra ja pmade min msn om du vill snacka=) var i exact samma sitvation som dig! vet presis hur de e


   
SvaraCitera

Är bara irriterande när folk försöker hinta sådär failat hemlighetsfullt, säg som det är bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underbarnet:

tjejer är konstiga,så man måste vara konstig för att kunna läsa en konstig person som är konstig,och för att läsa en konstig ska man nog vara konstig,så det du ska göra är att vara konstig.

Strålande råd [cheers]

Skallen:

Någon som har några tips? kanske skrev lite otydligt men bara å fråga i sånna fall..

Hmm, smått förvirrad av texten [confused] Men aja...
Frsök smyga in något som visar att du är intresserad i samtalet? En annan variant är ju att liskom berätta för någon av dina kompisar (som du vet kommer säga det till någon av hennes kompisar/henne) att du är intresserad av henne så blir det mindre pinsamt...


   
SvaraCitera

Jag har inga som helst tips för jag e exakt likadan när det gäller att läsa kvinnors komplicerade beteenden. Blir inte lättare heller när dem har sin lingonvecka.


   
SvaraCitera

Kablash__:

Tjejer är djävulens påfund!

Du behöver inte vara elak![chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ovidkommande:

Du behöver inte vara elak![chocked]

Förlåt. [cute][cute][cute][cute]


   
SvaraCitera