Aviseringar
Rensa alla

Svårt att vara ensam..


Ämnesstartare

Jag har märkt att jag har svårt att vara med med människor och mycket skönare att chatta med många..problemet är att jag ej har så jätte många att chatta med...vet ej hur jag ska göra för att inte känna mig så ensam när jag inte  är det..


   
Citera

Jag har svårt att prata med människor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:
Jag har svårt att prata med människor.

Det är okejGlad


   
SvaraCitera

Känner samma, fast att jag behöver närhet av en partner eller så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:
Känner samma, fast att jag behöver närhet av en partner eller så.

Mmm förstår


   
SvaraCitera

Iamme:

Mmm förstår

Det värsta är väl, om jag ska vara ärlig är att jag mest kommer i kontakt med yngre tjejer som är typ 15, 16år när jag behöver träffa en tjej som är minst 19år typ. eller kanske lite äldre än mig. Dessutom så lyckas jag bara träffa på tjejer som inte ens har samma intressen som jag, jag vill bara träffa någon trevlig tjejer som har liknande musiksmak som mig, liknande intressen och som jag tycker är attraktiv och som tycker jag är attraktiv. Det är frusterande, men jag kanske inte söker tillräckligt och söker på fel plattformar.


   
SvaraCitera

Förlåt, behövde prata ut lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:
Förlåt, behövde prata ut lite.

Det är okej


   
SvaraCitera

Iamme:

Det är okej

Tack! 🙂


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Det värsta är väl, om jag ska vara ärlig är att jag mest kommer i kontakt med yngre tjejer som är typ 15, 16år när jag behöver träffa en tjej som är minst 19år typ. eller kanske lite äldre än mig. Dessutom så lyckas jag bara träffa på tjejer som inte ens har samma intressen som jag, jag vill bara träffa någon trevlig tjejer som har liknande musiksmak som mig, liknande intressen och som jag tycker är attraktiv och som tycker jag är attraktiv. Det är frusterande, men jag kanske inte söker tillräckligt och söker på fel plattformar.

Kan förstå dig. Ensamheten är inte kul och att träffa någon man faktiskt fungerar bra med är verkligen inte lätt. För bara några år sedan var jag övertygad om att jag aldrig skulle göra hitta någon överhuvudtaget, än mindre någon liksinnad som jag faktiskt fungerar bra med. Trodde jag var dömd till evig ensamhet.

Men för min del vände det när jag minst anade det lyckligtvis, och förhoppningsvis kommer det göra det för dig också inom en inte alltför avlägsen framtid! Man vet aldrig vad framtiden har att erbjuda.

Iamme:
Jag har märkt att jag har svårt att vara med med människor och mycket skönare att chatta med många..problemet är att jag ej har så jätte många att chatta med...vet ej hur jag ska göra för att inte känna mig så ensam när jag inte  är det..

Ensam kan man alltid känna sig, även om man är omgiven av massa andra människor. Men om du vill ha fler att chatta med så finns det gott om ställen för att lära känna folk på internet. UM är en bra start. Finns även massa andra communities, både på svenska och engelska, där du kan hitta folk.

Ett tips är att försöka hitta communities kring någon hobby du är intresserad av, då kan det vara lättare att finna likasinnade personer och dessutom har man alltid någonting att prata om. Datorspel har också personligen fungerat bra för mig för att hitta nya kompisar.


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:

Kan förstå dig. Ensamheten är inte kul och att träffa någon man faktiskt fungerar bra med är verkligen inte lätt. För bara några år sedan var jag övertygad om att jag aldrig skulle göra hitta någon överhuvudtaget, än mindre någon liksinnad som jag faktiskt fungerar bra med. Trodde jag var dömd till evig ensamhet.

Men för min del vände det när jag minst anade det lyckligtvis, och förhoppningsvis kommer det göra det för dig också inom en inte alltför avlägsen framtid! Man vet aldrig vad framtiden har att erbjuda.

Tack för förståelsen! Ja nä ensamhet är verkligen inte kul, jag mår inte bra av ensamhet. Ja, jag lär väl hitta någon snart, jag kanske ska ut på krogen jag vet inte, men vill gå med några andra då kanske. Ja det känns hemskt när man träffar en massa som inte är som mig som man inte fungerar med riktigt. Vad skönt! Det vänder nog för mig också snart. Så är det, man har ingen aning om vad som händer i framtiden!


   
SvaraCitera
Listus

Typ varit ensam i 7 år, har inga runt om mig. Jag fungerar bra med människor och allt går bra karriärmässigt men hamnar ändå alltid ensam :/


   
SvaraCitera

Ja med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Listus:
Typ varit ensam i 7 år, har inga runt om mig. Jag fungerar bra med människor och allt går bra karriärmässigt men hamnar ändå alltid ensam :/

Det låter ej så kul...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon som vill skriva på spanska bara för att..


   
SvaraCitera