Aviseringar
Rensa alla

svårt att vara mig själv


Ämnesstartare

IIGonnaKillYou99:
när man fyller 18 då kan man vä förändra sig själv?

DVad är det du skulle kunna färändra tänker du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:

DVad är det du skulle kunna färändra tänker du?

nu kommer jag ifrån detta ämnet men, man kan ta hål inöronen tatuera sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IIGonnaKillYou99:

nu kommer jag ifrån detta ämnet men, man kan ta hål inöronen tatuera sig

kJa? Det är väl obvius? Varför tjata om det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:

kJa? Det är väl obvius? Varför tjata om det?

va? obvius? jag vill har de för tycker de är smyggt ballt badass


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IIGonnaKillYou99:

va? obvius? jag vill har de för tycker de är smyggt ballt badass

DET ÄR JU SJÄLVKLART ATT MAN KAN GÖRA DET NÄR MAN ÄR 18. Sluta tjata om det konstant. Det blir bara jobbigt. 


   
SvaraCitera

Samir är verkligen ingen bra förebild. Han är sig själv? Ja, det må man säga...men bara för att man är sig själv så betyder det inte att det är någon man ska se upp till eller eftersträva att bli.

Att vara säga själv och förstå sig själv (självinsikt) handlar inte om man få ta hål i öronen eller något sådant... Då är man väldigt naiv och har många år kvar att jobba med sig själv. 99:a, alltså 17 år med det synsättet? Hrmph... 

Att vara bad ass är coolt när du är 15 år. När du mognat är det inte. Att se ut som Jockiboi är INTE coolt... Väldigt tragiskt. Dessutom har både han och Samir en IQ på högst badboll.

Ursäkta påhoppandet, men diskussioner som dessa skrämmer mig lite och får mig att fundera kring vad för föräldrar som finns där ute..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jakobmiller: IQ på högst badboll.

iq fiskmås ska de va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:
Mm synnerligen charmi 

Asså shit vad man vill veta mer om transan alltså. Skriker dokumentär om den personen. Hur hen hamnade där, vad hen har för liv, osv. Önskar att Samir hade vågat fråga. Efterföljande konversation hade ju varit mycket mer intressant än hela klippet. 

"Du är för normal för mig."
"Det är inte ofta någon säger det till mig..."

Sorgligt. Ledsen


   
SvaraCitera

Niklas:

Asså shit vad man vill veta mer om transan alltså. Skriker dokumentär om den personen. Hur hen hamnade där, vad hen har för liv, osv. Önskar att Samir hade vågat fråga. Efterföljande konversation hade ju varit mycket mer intressant än hela klippet. 

"Du är för normal för mig."
"Det är inte ofta någon säger det till mig..."

Sorgligt. Ledsen

mm det var hans chans att bli nästa janne josefsson men hans ego/uppmärksamhetsstörning satte käppar i det hjulet


   
SvaraCitera

hon verkar fö öv vara en cool tant. hoppas att hon guidar om jag någonsin beger mig dit. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt: mm det var hans chans att bli nästa janne josefsson men hans ego/uppmärksamhetsstörning satte käppar i det hjulet

Ja verkligen. Fanns ju säkert en väldigt intressant historia att berätta där. Men tror mer han var rädd för att säga något dumt. Mer hans svagbegåvning än något annat tror jag. Men sen måste man ju bara kommentera Samirs kläder. Vafan har han på sig? Gråter


   
SvaraCitera

Niklas:

Ja verkligen. Fanns ju säkert en väldigt intressant historia att berätta där. Men tror mer han var rädd för att säga något dumt. Mer hans svagbegåvning än något annat tror jag. Men sen måste man ju bara kommentera Samirs kläder. Vafan har han på sig? Gråter

Ja han försökte väl rädda situationen lite grand i alla fall. 
Mode!!1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:

Ja han försökte väl rädda situationen lite grand i alla fall. 
Mode!!1

Men gud. Det är som om han haft på en random-funktion när han valt kläder. Grabben får ju  lära sig att klä sig lite stiligt. 


   
SvaraCitera

Niklas:

Men gud. Det är som om han haft på en random-funktion när han valt kläder. Grabben får ju  lära sig att klä sig lite stiligt. 

kanske inte är så lätt när ingenting går att tvätta ordentligt va 


   
SvaraCitera

gud vad gör jag med mitt liv uhu


   
SvaraCitera