Aviseringar
Rensa alla

Svårt att veta.


Ämnesstartare

Hejsan.

Jag är 15-årig tjej, och frågar er, vad tror NI?

Jag tror en Killkompis till mig gillar mig. Dock har jag inte märkt det förrens en nära person tyckte sig säga att det verkade så. (min far). Dock så är situationen så att vi är ett liten umgängeskrets, så han är ju tillsammans med min vännina.

Jag tror jag har fattat tycke för honom, men jag vet inte om det är äkta, då han han måste vara otroligt dålig på att visa känslor, precis som mig. (och ja, jag vet, förbjuden frukt..) Detta gäng skapades dock för nästan ett år sedan. Mina ett år äldre tjejkompisar började umgås med denna killes killkompisar, och så blev det ett "gäng". Dock första gången vi umgicks tryckte både hans kompisar och mina egna ner mig, så därför är jag mycket skeptisk mot honom, och resten av killarna, än, fasten de visat sig mycket snällare nu.. Tex, de gånger han är snäll och försöker ta kontakt, så slår jag på min "försvarsmekanism", och svarar kortfattat och ointresserad. Både han och jag kan vara mycket avvaktande på varandra i viss situationer. På både senare tid har han dock börjat visat lite mer, och både han och hans flickvän har börjat bråkat mer med varandra, och hon har då fått honom att angripa mig utan anledningar. Han angriper mig för mina politiska åsikter t.ex, när jag inte besvarar hans sätt att försöka ta kontakt med mig, då jag misstycker honom för att vara taskig mot mig. men när flickvännen inte är med, då kan han vara riktigt snäll. jag märker tom själv att han vill något speciellt. Förut på en privat mini-fest och gänget emellan visade han rätt ett udda beteende. Flickvännen hans hade däckat, och han tog inte hand om henne för tillfället. Jag och min andra vännina låg i en stor dubbelsäng och diskuterade och så kommer han in och lägger sig på min höft, sådär lite mer än bara vänskap. (han har inte gjort så på de andra tjejerna.) och jag undrar, är han lite "småförtjust" eller bara dum i huvudet? Han kan vara riktigt elak, men när han väl är snäll, så är han rätt ok. vad menas med detta? jag är helt oerfaren i ämnet.

Mvh


   
Citera

Jag tycker han verkar vara dum i huvudet.


   
SvaraCitera

Skeletina:

han är ju tillsammans med min vännina.

Hand off, sluta tänk, det kan bara komma skit ur detta.


   
SvaraCitera
Hando

Skeletina:

"småförtjust"

Men mest

Skeletina:

dum i huvudet

Sorry, satsa på någon bättre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fejlarn:

Jag tycker han verkar vara dum i huvudet.

Ja, mina tankar har börjat dra mer åt det håller för min del.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

Sorry, satsa på någon bättre

Jag tänkte inte satsa. Undrade bara vad han menade med det där.


   
SvaraCitera
Hando

Skeletina:

Jag tänkte inte satsa. Undrade bara vad han menade med det där.

Aaah, sorry.[cute] Är så van att folk frågar om de ska satsa på den och den så trodde det var en sån tråd.
Men han verkar lite småförtjust i dig. Fast det när ni låg i dubbelsängen kanske bara var för att du låg på "rätt plats vid rätt tillfälle".
Om inte annat så lär du nog märka.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera