Aviseringar
Rensa alla

Svart eller Vitt


skonaste:

Är du 7 år eller?

nej. 13


   
SvaraCitera

gillar svart på kläder det är snyggast på mig vitt passar inte mig. isf vit tshirt om jag är solbränd kan väl se snyggt ut. men svart är bättre passar till min hårfärg och ögonfärg och hudfärg.


   
SvaraCitera
MR-ARK

Demokrati = fri rösträtt = Du väljer själv vad du vill rösta på utan att bli kallad jävla rasist , jävla feminist osv 

I Sverige verkar det inte direkt vara fri Demokrati!!!

Rösta på S = Helt okej
Rösta på M = Helt okej
Rösta på SD = Jävla rasist

Gav bara några exempel här nu! 
Måste inte vara rasist för att rösta på SD! Vet ni äns vad SD vill med sin politik? Allt som sägs i media är bara överdrivet!

Visst sure finns rasister som röstar på SD också men det är inte ALLA!

En Demokrati är ett fritt land du röstar på det du vill utan att någon ska hindra dig Blink

Rösta på vad DU vill!


   
SvaraCitera

skonaste: Svart eller Vitt

En studie om rasism.

Välj färg.

VAD ÄR FRÅGAN? Eller diskussionsunderlaget?


   
SvaraCitera

Loppan_Malin:

rasist

hur är det att vara landsförädare då? haha just de


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoner:

VAD ÄR FRÅGAN? Eller diskussionsunderlaget?

Sshh

uppdatering på tråden: det är helt klart att det här forumet i hemlighet är ett vitmakts-forum, rasister,,nazister och fascister är ni alla. Förutom dom som röstade på svart alltså.


   
SvaraCitera

MR-ARK:
Demokrati = fri rösträtt = Du väljer själv vad du vill rösta på utan att bli kallad jävla rasist , jävla feminist osv 

I Sverige verkar det inte direkt vara fri Demokrati!!!

Rösta på S = Helt okej
Rösta på M = Helt okej
Rösta på SD = Jävla rasist

Gav bara några exempel här nu! 
Måste inte vara rasist för att rösta på SD! Vet ni äns vad SD vill med sin politik? Allt som sägs i media är bara överdrivet!

Visst sure finns rasister som röstar på SD också men det är inte ALLA!

En Demokrati är ett fritt land du röstar på det du vill utan att någon ska hindra dig Blink

Rösta på vad DU vill!

man ska inte lyssna på media om ett parti,
man ska läsa partiprogrammet så väldigt många gör fel, själv ser jag inget rasistiskt i SD:s politik i deras partiprogram,
det är anhängare som väljer att vara dumma i huvet som ställer till det. Jimmie stå inte för sånt o han har "sparkat" ut massor av idioter till anhängare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skonaste:

Sshh

uppdatering på tråden: det är helt klart att det här forumet i hemlighet är ett vitmakts-forum, rasister,,nazister och fascister är ni alla. Förutom dom som röstade på svart alltså.

Hälften är säkert med i ku klux klanen också


   
SvaraCitera

handendärnissen:

hur är det att vara landsförädare då? haha just de

det är du som är det


   
SvaraCitera

Att påstå att alla icke-vita är på ett visst sätt är rasism.

Att påstå att alla vita är rasister, sexister och att endast vita kan vara rasister, sexister och att endast vita haft slavar och koloniserat är också rasism.

Både SD och vänstern är rasister. 


   
SvaraCitera

MR-ARK:
Demokrati = fri rösträtt = Du väljer själv vad du vill rösta på utan att bli kallad jävla rasist , jävla feminist osv 

I Sverige verkar det inte direkt vara fri Demokrati!!!

Rösta på S = Helt okej
Rösta på M = Helt okej
Rösta på SD = Jävla rasist

Gav bara några exempel här nu! 
Måste inte vara rasist för att rösta på SD! Vet ni äns vad SD vill med sin politik? Allt som sägs i media är bara överdrivet!

Visst sure finns rasister som röstar på SD också men det är inte ALLA!

En Demokrati är ett fritt land du röstar på det du vill utan att någon ska hindra dig Blink

Rösta på vad DU vill!

Vaddå rösta på m=helt okej det e väll ändå ont okej


   
SvaraCitera

Loppan_Malin:

det är du som är det

haha ta den om rödluvan o vargen när du ändå är i farten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johhhny:
Att påstå att alla icke-vita är på ett visst sätt är rasism.

Att påstå att alla vita är rasister, sexister och att endast vita kan vara rasister, sexister och att endast vita haft slavar och koloniserat är också rasism.

Både SD och vänstern är rasister. 

Found the racist


   
SvaraCitera

skonaste:

Found the racist

Varför är jag rasist? jag dömer ingen människa efter hudfärg tillskillnad från dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johhhny.:

Varför är jag rasist? jag dömer ingen människa efter hudfärg tillskillnad från dig.

Hela den här tråden är byggd på sarkasm, förvänta dig inga seriösa inlägg!


   
SvaraCitera