Aviseringar
Rensa alla

svårt med kille


Ämnesstartare

🙁 *snyft! jag har ingen aning om vad jag ska ta mig till! vet inte hur jag ska göra. träffat en kille i snart ett halvår typ och vi har träffats och jag verkligen gillar honom. och han har verkat gilla mig också. men jag kan bara inte sluta träffa killar! jag e så vidrig! vågar inte visa att jag gillar honom!

frågar när allt blir för nära typ om han har lust att knulla lr nått. för att liksom ge honom ett budskap som att "du e bara ett knull för mig ingenting annat" men vi har liksom aldrig haft sex. och han vill liksom vänta med sånt och så. men han tror ju liksom jag e en sån som knullar runt liksom. vilket stämmer då egentligen. och jag gillar ju verkligen den här killen! men jag kan bara inte sluta vara med andra!!

va fan ska jag ta mig till?![cry]
jag vill ju verkligen ha den här killen på allvar!


   
Citera

våldta han.


   
SvaraCitera

Wow, you're mental.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

0/10

sämst troll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

angel_dead:

frågar när allt blir för nära typ om han har lust att knulla lr nått. för att liksom ge honom ett budskap som att "du e bara ett knull för mig ingenting annat" men vi har liksom aldrig haft sex.

lulz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du gillar honom och verkligen vill satsa på honom så är det "bara" att bestämma dig för att sluta träffa andra. Självbehärskning!


   
SvaraCitera

bazza han.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

joof:

Om du gillar honom och verkligen vill satsa på honom så är det "bara" att bestämma dig för att sluta träffa andra. Självbehärskning!

men jag har enorma uppmärksahetsproblem! älskar att synas och höras och vill göra det till 120%
och den här killen e lite min raka motsatts. fast han vet nog inte det riktigt. han pluggar liksom super mkt. och jag går knappt i skolan.
och liksom han kan fastna i ett projekt då i skolan med någon matte grej eller va det är. och då sitter han där och stirrar på dom där mattetalen i år känns det som. eller ah en hel helg. och då får jag ju inte den uppmärksamheten jag behöver.... och då behöver jag ha sex och sånt med andra för att bli bekräftad!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

angel_dead:

älskar att synas och höras och vill göra det till 120%

Kan du inte få den uppmärksamhet du vill ha på annat håll? Av vänner?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

joof:

Kan du inte få den uppmärksamhet du vill ha på annat håll? Av vänner?

men det e ju inte samma sak? dom springer ju inte och skriker att jag har så sexig häck och sånt där. jag älskar uppmärksamhet för mitt utseende och så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

angel_dead:

uppmärksamhet för mitt utseende

Men jaha .. måste du ligga med killarna då? Räcker det inte med uppmärksamheten/komplimangerna?


   
SvaraCitera

Gå med i en teatergrupp eller nåt... Då får du ju uppmärksamhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

joof:

Men jaha .. måste du ligga med killarna då? Räcker det inte med uppmärksamheten/komplimangerna?

men det räcker inte för att jag ska känna mig tillfredställd!

ööörkarn:

Gå med i en teatergrupp eller nåt... Då får du ju uppmärksamhet.

jo jag har anmält mig. men kommer inte att få komma med fören i höst ju. så att hur ska man göra nu :(? vill verkligen inte förlora den här kanon killen. och hur ska man få honom att förstå mitt märkliga beteende?

jag har ju alltid vart bruden som knullat runt för att få uppmärksamhet. skit svårt att bara sluta med det liksom! men nu vill jag ju på allvar binda mig men vet inte hur jag ska göra.


   
SvaraCitera

angel_dead:

jag har ju alltid vart bruden som knullat runt för att få uppmärksamhet. skit svårt att bara sluta med det liksom! men nu vill jag ju på allvar binda mig men vet inte hur jag ska göra.

Men ta reda på vad det där beteendet beror på och lös det.


   
SvaraCitera

angel_dead:

träffat en kille i snart ett halvår typ och vi har träffats

ok


   
SvaraCitera