Aviseringar
Rensa alla

Svårt med självförtroende


Ämnesstartare

Hej jag är en kille i tonåren och har väl lite dåliga tankar om mig själv.
Jag har inte haft ett seriöst förhållande och tänker att det är väl dags att kanske hitta sig en flickvän. Men jag har dåligt självförtroende och känner att jag kanske behöver prata ut, men jag vill helst inte prata ut med någon nära eller så. Helst någon helt slumpmässig med ett varmt hjärta och en vilja att lyssna på mig. Jag är för det mesta en glad kille med bra vänner men har ändå problem med vänner och så. Kontakta mig gärna ifall du känner att du har en vilja att prata ut med mig, skulle uppskatta det extremt mycket!


   
Citera

Jag bor i Västerås, jag kan bli din livscoach. Är snäll osv men ändå cool. [cool]


   
SvaraCitera

vem fan har inte varit där

tänkte så jag med

sedan kom jag på att jag fan är en riktig hunkjävel


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

vem fan har inte varit därtänkte så jag medsedan kom jag på att jag fan är en riktig hunkjävel

När blir det bättre


   
SvaraCitera

pepparkaksgubben:

När blir det bättre

när man kommer på att man är en riktig hunkjävel

jag var 18 tror jag, men du kan ju komma på det redan idag


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

när man kommer på att man är en riktig hunkjävel

precis [cool]


   
SvaraCitera

Jag är en tjej med grymt dåligt självförtroende jag med.. Singel och har heller södrig haft ett riktigt förhållande, bara små som inte alls varit seriösa..

Finns här att snacka om du känner för det..
Annars finns ju även kurator! 😉


   
SvaraCitera

Bingolott:

heller södrig haft ett riktigt förhållande, bara små som inte alls varit seriösa..

VästeråsBarn:

Jag har inte haft ett seriöst förhållande

Ni är UNGA BÅDA 2, ni behöver inte "settle down" redan nu??! leeeeeeeeeev iställe


   
SvaraCitera

Bingolott:

Jag är en tjej med grymt dåligt självförtroende jag med.. Singel och har heller södrig haft ett riktigt förhållande, bara små som inte alls varit seriösa..Finns här att snacka om du känner för det.. Annars finns ju även kurator! 😉

Jag kan bli din kurator.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
zIGGE

dålig självkänsla kanske? oftast där problemet ligger.


   
SvaraCitera

zIGGE:

dålig självkänsla kanske? oftast där problemet ligger.

vet väl du en hel del om


   
SvaraCitera

INTE SÅ KUL ATT VARA DEN UTSATTA VA?![mad]


   
SvaraCitera
zIGGE

Knegaren:

vet väl du en hel del om

din situation kommer aldrig att förändras om du inte blir mer accepterande mot andra och medveten om dig själv.

Knegaren:

INTE SÅ KUL ATT VARA DEN UTSATTA VA?!

är inte säker på hur jag ska tolka det där.


   
SvaraCitera

zIGGE:

din situation kommer aldrig att förändras om du inte blir mer accepterande mot andra och medveten om dig själv. är inte säker på hur jag ska tolka det där.

Du jävlades alltid med mig förut. Och jag glömmer inte[mad]


   
SvaraCitera