Aviseringar
Rensa alla

Svarta madam.


Ämnesstartare

[tired][tired][tired][tired]


   
SvaraCitera
kachin

Ingen av de lekarna är väl läskiga [confused][cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ÅHHH SVARTA MADAME. TYNGASTE. [love] Det är hon i spegeln va? Vågade fan inte titta i speglar i mörka rum på ett år efter jag hörde den på fritids.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

Leker man med elden så blir man bränd.
Ni förstår nog inte allvaret med den "leken"... Ni har blivit varnade.

är vi lite skrockfulla?[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha svarta madam, det lekte vi i lågstadiet, fan vad rädda vi var. Vi sa alltid att vi "såg" henne. [badgrin]


   
SvaraCitera

Lek peek-a-boo med en ful människa. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RadioactiveRain:

anden i glaset. men dom kan vi redan.

har du en riktigt spel bricka för det[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag brukar fortfarande tänka på henne när jag går förbi toallet spegeln när det är släckt[blush]. skulle kanske inte ha lekt leken när jag var liten[zzz]


   
SvaraCitera

isola:

är vi lite skrockfulla?[wink]

Ja, tyvärr.[sad][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svarta madame... Hur kan man gå på nåt sånt löjligt TROTS ung ålder? Jag skrockade manligt när jag hörde den, och då var jag ändå typ 6.


   
SvaraCitera

SUKOF:

Svarta madame... Hur kan man gå på nåt sånt löjligt TROTS ung ålder? Jag skrockade manligt när jag hörde den, och då var jag ändå typ 6.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

Ja, tyvärr.[sad][blush]

svarta katter över vägen, krossade speglar & att gå under stegar är inget för dig då?[crazy]
Fast ska jag vara helt ärlig så reagerar jag reflexmässigt på svarta katter som springer över vägar och tviar lite tre gånger[cute]


   
SvaraCitera

Genius GZA:

ÅHHH SVARTA MADAME. TYNGASTE. [love] Det är hon i spegeln va? Vågade fan inte titta i speglar i mörka rum på ett år efter jag hörde den på fritids.

FY FAN jag hörde oxå den när jag va typ 10 år och hade sån ÅNGEST av speglar efter det.. fy fan fyfan


   
SvaraCitera

isola:

svarta katter över vägen, krossade speglar & att gå under stegar är inget för dig då?[crazy]

alltså nej, jag är mer en sån där typ som tror på det övernaturliga, som t.ex svarta damer, spöken och troll

isola:

Fast ska jag vara helt ärlig så reagerar jag reflexmässigt på svarta katter som springer över vägar och tviar lite tre gånger[cute]

haha.
Okej, jag är ju allergisk mot katter så det är ju lite jobbigt för mig också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

haha.
Okej, jag är ju allergisk mot katter så det är ju lite jobbigt för mig också.

Du håller för ansiktet och springer åt andra hållet?[wink]

Compton GangztaH:

alltså nej, jag är mer en sån där typ som tror på det övernaturliga, som t.ex svarta damer, spöken och troll

min mormor är så, kom ihåg när vi var små och kom gråtandes inspringande till alla vuxna och sa att det var ett spöke på övervåningen, det slutade med att det var mormor som behövde tröstas^^


   
SvaraCitera